we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, March 1, 2012

MARCH!! :D

hai2, aku baru lepas marah Shahida Hani kerana terlampau degil takmo berehat. dia tu dahlah demam tak sihat, minggu depan nak kahwin. degil! kang minggu depan pening2 lalat atas pelamin baru tahu! hoho... orang yang jarang demam ni kan kalau demam surelah horrible kan? so, wajiblah berehat. ish degil!


okay2, entri kali ni mahu membicarakan tentang bulan ketiga setiap tahun iaituuuuuu... apa diaa??? kuat sikit... apa??? yaaaaa! MAC! MARCH! kenapa aku macam excited sikit pasal bulan ni? ini kerana... aku telah dilahirkan pada bulan ini. yeay! siapa yang tak suka birthday kan? ha... korang2 yang membaca yang kawan rapat aku tu, ingat tak birthday aku bila? hehe... people getting older, lagi tak kisah kan hal birthday kan? aku just kisah if gerek and family tak ingat. haha... tapi, if abang aku tak ingat pun, aku tak kisah. kikiki...


satu lagi, bila semakin besar ni, memanglah tak harap hadiah apa2... dulu kecik2 siap tagih2 kan... but sekarang ni, kalau nak, macam tunggu birthday. hadiah untuk diri sendiri kan. even anytime pun boleh beli. but bila time birthday tu... kan macam special sikit. ye tak? kikiki... like last year, i got shoes, wallet and anklet. tahun ni... tadaaaaa... gerek bagi in advance sebab wallet aku beli last year dah teruk sangat. tak berkualiti sungguh! thank you sayang. i love you!



wishlist (kalau aku banyak duit, aku nak beli sendiri je punnnn...) :


  • new handbag. (entah sejak bila aku suka handbag, i'm not sure but aku ada target 2 handbags kat JPO. bila duit nak banyak ni....)

  • new handphone. (aku sayang gile wokay BB aku ni. hadiah from gerek. tapi macam nak tukar ke BB yang lebih canggih. dan of course nak pair dengan gerek jugak!)

  • ipad3. (ni takdelah teringin sangat. but adik aku sebut tadi. macam best je if ada benda alah tu... macam cool je kan?)

  • shoes! (especially Crocs. okay, its been a while aku beli Crocs. sangat2 mendambakan Crocs baru. but then, if nak beli pun, takde new collection. so tak guna jugak kot...)

  • anklet. (aku suka gelang kaki. last year punya gelang kaki putussss... oh hoi... dan aku sangat merindui gelang kaki pertama yang gerek bagi masa first year UTM. rare. unik. love it! putus jugakkk...)

  • baju kurung ready made. (yang ni memang aku nak beli banyak2. aku nak beli ready made terus. senang. tapi paling penting, rare sikit. kalau tak kang sama dengan berpuluh2 orang yang lain. hehe...)

okay, buat masa sekarang, itu je wishlist yang boleh aku pikirkan. biasalah... memang kita nak macam2. but bila kena senaraikan, jadi sedikit pulak benda yang kita nak. kikiki... tapi yang paling penting, aku bersyukur dengan apa aku miliki. cukup semua. takde kurang. terima kasih Ya Allah...










p/s (i) : okay, i'm too tired to talk. let's rest.


p/s (ii) : i'm not sure. but i don't like it.


p/s (iii) : lama sangat kot aku tak mendenda aspuri. disiplin semakin berkurangan ni. sabar ye anak2. esok mak kenakan korang semua.


p/s (iv) : decided! semoga ada rezekiku :)







01032012 ~ 10.12pm


atas katil ~ bilik aku-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com