we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, February 29, 2012

Hijau Kepala Itik :)

hai2 korang... aku kat sekolah ni. macam kebosanan tak tahu nak buat apa. padahal kerja memang banyak. nak menanda lagi... huhu... tapi mood menanda belum sampai lagi. kejap lagi kelas dengan 5EE2 11.20am sampai 1.00pm. semoga mood ku tenang. haha... kelas yang amat mencabar ye.












okay, hari ni aku nak update pasal warna hari persandingan aku di rumah lelaki. warna pilihan aku. huhu... baju di design oleh gerek. aih, love it!




kenapa aku pilih warna baju ni? di sebabkan sangat2 berkenan ketika melihat persandingan Elyana. cewah! mentang2 nama nak lebih kurang. hehe... sama tak? dia seksi sikit lah... aku nak design yang tak perlu pakai inner lah. susah sangat nak pakai berlapis2. leceh.




dan kenapa aku panggil hijau kepala itik? sebab mak aku panggil. haha... mak aku yang ajar. so aku ikut je. mula2 dok konfius2 kenapa dan ada ke itik kaler hijau? teringat pulak cerita2 Walt Disney kalau kartun itik mesti kepalanya kaler hijau. so, aku tekad nak pergi NZ cari itik kepala hijau. (macam tujuan utama pergi NZ sebab nak cari itik kan? hehe...). jadi, silalah lihat... sama tak? slightly je sebenarnya... lagi2 bila reflect cahaya matahari baru nampak betul.




nama komersial dia, emerald green. hehe... daripada sebut hijau kepala itik kan? dengar kampungan pulak. kikiki... tapi seriously aku sangat suka kaler ini. dan gerek nampak lebih smart pakai hijau ni compare cream persandingan belah aku. hoho... tergoda i!








p/s (i) : kenapalah pulak rasa lapar tiba2. takpe2, kejap lagi tengok budak demam kat aspuri, aku singgah beli makanan sekali.



p/s (ii) : hari ni ke Melaka. uhui... rasa gembira. rindu suamiku. maaf ye pembaca, memang mood tengah rindu gerek.



p/s (iii) : nak buat lesson plan. wuhuuu... 2 hari tak buat lagi. kena rajin!



p/s (iv) : hope things will go smoothly... no hard feeling between the three of us :)



p/s (v) : dalam masa kurang 2 minggu, roommate ku Cik Shahida Hani akan menjadi Puan Shahida Hani.



p/s (vi) : tarikh hari ni, 4 tahun sekali.









29022012 ~ 9.43am


meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com