we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, February 17, 2012

Sending Amir off to Aussie :(

hai2 korang... batteri netbook aku dah sangap2 ni. huhu... lupa bawak charger seyh. apa lah aku ni. dahlah lagi sejam lebih. ada kebosanan. so, untuk sementara ni, aku nak update blog. hari ni ada mesyuarat PIBG, gaduh2 PIBG biasalah. huhu... macam2 tak puas hati pasal sekolah. tapi takpelah, ada 2 ways communication kan. dan kejap lagi, balik JB! nak kata tak sabar? hmm... adik dah takde. so, biasa2 ajelah rasa. just kesian makayah kat rumah.






okay2, kali ni, aku nak update pasal pemergian adik aku untuk melanjutkan pelajaran. Tanggal 13Feb2012. aku dah book homestay di Sepang. sebab awal pagi dah kena berada di KLIA. boy ada taklimat MARA dahulu. so kenalah duduk tempat yang dekat2 dengan KLIA. awal pagi dalam 7.00am kami dah check out and gerak ke KLIA. masing2 belum sarap. takpelah, asalkan sampai ke KLIA dulu.




Amir Ridhwan Bin Mohd Yazed

(grabbed from his friend)




mak ayah with boy. huhu... time ni okay lagi. sebab awal pagi lagi. time queue nak check in beg. taklimat MARA pun belum lagi.



ketika sarapan. sambil berbual2. adik aku smart kan? huhu... dah besar dah dia. tapi entah kenapa, sebabkan dia adik, aku still rasa dia budak2. still rasa bertanggungjawab nak jaga and provide what he wants. hmmm... sampai mak pesan jangan layan sangat permintaan boy tu. but nak buat macam mana... he's my only little brother kan. i want to provide everything he wants.




last picture together before he board. okay, dah start sedih. sambil taip ni pun rasa sebak. tak boleh ingat masa dia nak salam2 kitorang. semua orang macam avoid nak salam dengan dia sampai boy cakap, "kenapa semua orang taknak salam ni?" ayah pa cakap, "kau jadi orang terakhir masuk." tapi aku dah tak tahan dah menitik air mata. kali kedua cium pipi budak ni since dah besar. first time aku kahwin, kedua time ni lah. oh sedih.





he went away. is he in there? good luck. macam tak puas nak cakap good luck. macam tak puas nak pesan pelbagai pesanan. macam tak puas waktu lepak sama2. i should be spending more time with him. time cannot be turned back. so tahun ni aku nak pastikan aku ke sana. at least tak rasa dia jauh sangat. huhu...




be healthy, be safe, be good, behave, and jaga solat 5 waktu. ingat janji2 sebelum u get result and fly. Allah jangan dilupakan.









p/s (i) : perghhh hai! sedihnya lah taip2 ni. menci menci!



p/s (ii) : weekend ni dapat makan Manhattan Fish Market tak?



p/s (iii) : new mission ON!









17022012 ~ 4.15pm

meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com