we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, February 26, 2012

Mode : Emosi Tak Stabil

hai2 korang... hari ni, specifically malam ni, hati gundah sikit. lagi2 bila 2 orang budak aspuri demam agak panas. dari tadi aku jaga macam okay, but then aku tinggalkan, macam tak okay pulak... aiseh, takkan nak aku jaga sampai esok pagi pulak? huhu... risau2, takmo ada apa2 buruk berlaku. semoga mereka sembuh sebelum esok pagi.


okay2, kenapa aku letak tajuk entri macam tu? seriously, i'm not okay. i look okay but inside, it's killing me. entah eh... macam2 aku pikir. macam2 aku rasa. dah rasa2 dan pikiran itu tidak menyeronokkan. example :

1) gerek. aku rindu gerek amat. seriously. emosi aku sekarang lagilah tak stabil sampai semalam tengok sad short clip yang anak murid aku posted pun aku boleh nangis esak. padahal takdelah sedih mane... but biasalah... bila hati tak okay, benda kecik pun jadi major. hoho...

2) kerja. aku tak stress mane pun... but aku rasa hanging sekarang ni. tergantung. hmm... yelah, belajar tinggi2 mestilah nak kerja bagi senang mak ayah. tapi entah kenapa aku macam... taknak kerja. hmmm...

3) jarak aku dan gerek. ya, tak jauh mane. kurang 2 jam boleh sampai. but siapa yang tak hadapi takkan rasa kot apa aku rasa. duit lagi... gaji masing2 tak besar mane... cukup2 ajelah... so bila spend kat perjalanan dan sewa 2 rumah tu, rasa membazir. hmm...

4) mintak pindah. blurr... konfius. kisahnya macam ni... gerek ada mentioned macam nak mintak kerja lain di JB. aku gembira but in the same time takut salah langkah. then pasal gerek dapat offer dipinjamkan ke jabatan lain. still in melaka. dan dilema aku untuk lihat produk pertama di KVK. apa patut aku buat? mane satu langkah terbaik untuk kami berdua?

5) ada satu lagi... yang menjadi rahasia aku. stress.



aku... nak hidup macam orang lain... aku tahu aku tak berapa kuat. tapi sentap dengan kata2 Suzanna Azmy; Allah will never gives something if His ummat are not prepared for it. Some of us think that they are ready. But then, Allah knows better... ha, sentap tak? another quote from kawan gerek; Allah only has 3 responses. Yes, Yes but not now, There's better plan for you... sentap lagi tak? renung2 kan...







p/s (i) : semoga anak2 aspuri ku dilindungi-Nya.

p/s (ii) : Merlin, here i come!

p/s (iii) : rindu suami saya yang busy tu!





26022012 ~ 10.40pm
atas katil ~ bilik aku-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com