we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, April 9, 2012

Happy Belated Birthday Dear Brother :)

hai2, aku tengah sorang2 kat rumah. housemates aku ke mana entah. huhu... aku pun baru balik tengok bola Piala Presiden. kalah pulak hari ni... kalah teruk pulak. 0-4. tak tahu masalah kat mana. maybe ramai pemain dah injured kot. macam sedih je tengok Amy terhencot2 kat padang tadi. tapi nak buat macam mana... kena main jugak. jambu yang tambatan pun dah injured. so after ni kena redha ajelah...


okay2, kali ni nak update pasal birthday adik aku. 7 April 2012. first birthday berjauhan. tapi tahun lepas pun jauh jugak. just yelah, Seremban is very near. yang ni! hamboilah... tak mampu lagi nak beli tiket flight ke sana. sorry and i am so sad.


Dear brother... Happy 21st birthday. dah besar dah you... cepat masa berlalu kan? nak tahu, i still remember the day mak brought you back. you are 2 days' old. i dengan abang tunggu kat rumah. then bila you sampai, i mengharap mak letak you dalam our old baby cot. but mak tak letak situ. mak letak dalam bilik mak. huhu... then gaduh pasal nama. i insist nama 'BOY'. but abang tak suka. last2, nama tu jugak letak. haha...




i miss you Amir. be back soon. rasa bosan takde you kat rumah. layan Alleya sakit hati jugak kadang2. plus, penat. cepat balik. and belajar betul2 kat sana. i miss you.















p/s (i) : peh hai... sedih pulak tulis entri ini.



p/s (ii) : lusa cuti. wah, esok jumpa gerek. saya rindu suami saya.



p/s (iii) : susahnya bila tinggal berjauhan... i miss everyone.








09042012 ~ 8.05pm

depan tv ~ ruang tamu-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com