we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, April 25, 2012

Tough Girl ~ Alleya Adini

hai2, akhirnya aku boleh nak update blog. ni pun kena kelam kabut sikit. hoho... kelas at 11.20am. ni shahida hani dalam bilik guru aku ni. sedang berurusan bisnes kek coklat dia. wah, semakin hari semakin maju. aku sebagai pemukul telur turut merasa tempiasnya. huhu... penat wokay pukul telur manually. bukan guna mesin ya! haha...

okay2, nak update pasal kanak2 kecil yang super aktif dan nakal. huih, letih jaga dia. tapi last week, hari selepas gathering 5SN1 tu... aku still kat rumah. so bila kat rumah gurau2 dengan dia. gurau berlari2 dia tersembam jatuh muka berdarah bibir. gile banyakkkkk... aku panik. darah tak henti2 keluar. terus ambil keputusan pergi klinik. sian budak ni... bengkak dah bibir dia. nak tuam air batu dia sakit. but dia ambil air batu tu gigit2 telan. dia sangat suka air batu. muka kesian kan?



ini gambar petang tersebut. bibir cantik je kan? haih, menyesal jugak main kejar2 dengan dia.



budak yang sangat lasak dan senang disukai. last week aku bawak dia pergi Majlis Penutupan KAT kat SMV Perdagangan. dia berlari ke hulu ke hilir... semua orang berkenan dah. then aku and gerek berlari2 kejar2 dia. penat woo... last2 dia main baling2 batu, gerek aku cubit peha dia. terus terdiam duduk dengan aku. ni tak sempat berapa minit masuk kereta terus tertidur. aku pun ngantuk jugak. hoho... nampak mata saya?


budak ni manja sebenarnya... tapi nampak keras hatinya. kadang2 rasa kasihan dengan cara hidup dia. yang terumbang ambing. kitorang bukan nak ambil dia terus daripada mak dia. tapi with us, she will have a better life. a stable life. di didik dengan betul. kami dapat sediakan persekitaran yang sihat untuk dia membesar. harap2 mak dia sedar pasal benda ni. bukan nak memutuskan. she can come anytime she wants. tapi let this girl grows up with us.





p/s (i) : aih, macam sedih pulak tulis perenggan terakhir tu. huhu...

p/s (ii) : hari ni hari ke15, ada tak rezeki ku? ku mohon pada-Mu ya Allah...

p/s (iii) : wedding in Terengganu! seronok jalan2 but financially tight. adeh!

p/s (iv) : 1st May, OMG with edot and shahida! yeay! its been a while jalan2 bertiga.




25042012 ~ 9.49am
meja aku ~ bilik guru-KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com