we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, April 11, 2012

unhappy

walau takde mood, nak jugak update blog. as usual, bila takde mood, no introduction... hari ni rabu, cuti. wasted. and now, hati ni... hmmm...


okay, semalam after school terus gerak ke Melaka. aku drive. emosi memang tak berapa stabil but yelah, kan seronok pergi kat suami. jem panjang gile okay. aku tahan kencing lama gile. sampai sakit pundi kencing rasa. huhu... alhamdulillah... perjalanan 2 jam plus dari Kluang ke Melaka. adoyai... paling lama lah aku drive setakat ni.


wasted. mula2 everything okay. but at the end, everything went wrong. i can't. i'm too emotional. every words seem to hurt me more. so at the end, until today, bengkak muka dah. and tak pernah2 aku nangis sampai suara berubah.


i don't ask much. i don't ask you to understand. but when you keep repeating it's my fault, i'm thinking of proceeding my words. then my 'perangai', it is me since we haven't met. you still can't accept, i can't do much. so sorry. there's one more thing i can't recall. whatever it is, i can't really deal with it right now. so sorry.



i miss this scumbag so much!





note : if call aku suara cam bukan aku, ya, itu memang suara baru aku. haha... jangan pikir salah call pulak. kikiki...













p/s (i) : esok Khamis. dilema. nak kerja or ikut diorang ke Kota Tinggi? seronoknya jalan2... its been a while.


p/s (ii) : tekak sakit amat2. minum nes panas nak legakan sikit kesakitan. uhuk2... panas sangat ke hari?


p/s (iii) : minggu ni... hmmm... nak g rumah kak Fadzilah tak eh? hmmm....












11042012 ~ 9.51pm

depan tv ~ ruang tamu-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com