we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, April 29, 2012

L + O + V + E

hai2 korang... aku dah sampai KVK ni. ohoi... ngantuk. tapi still nak update blog. berbual dengan shida jugak. edot belum balik. wuhuu... tak lama tagi majlis besar akan berlangsung. seronoknya wedding2 ni... yang aku perasan, aku ni bukan suka sangat attend2 wedding. but bila dah sampai sana, i enjoy myself. haha... so masa nak pergi tu memang liat. bila dah sampai sana, lama pulak jadinya.

okay2, kali ni nak update pasal LOVE. huhu... bunga2 cinta sebabnya... baru balik wedding am. jujur, sangat suka wedding diorang. dari pertunangan sampai lah bersanding. i love everything. pelamin, baju, segala2 nya lah... haha... dan masa diorang bertunang aku pakai baju biru dan tudung pink. diorang nikah aku pakai purple bertunang aku dan tudung kelabu. masa diorang bersanding, baju yang am bagi dan tudung shida. aku sukaaaa.... maaf, belum nak update pasal wedding diorang sebabnya... netbook dan kabel tertinggal kat rumah. nanti ye kawan2.

kami di majlis pernikahan mereka. 27April2012.


kami bersiap untuk ke majlis persandingan mereka. 28April2012.




aku jeles sebenarnya... wedding is really fun. rasa macam cepatnya masa berlalu. pejam celik dah 6 bulan lebih aku jadi isteri orang. i love every second of it. rasa content. rasa lengkap. tengok diorang kahwin, rasa nak ajak gerek bersanding again. hehe... tengok diorang bergambar. everything is soooooo seronok! tahniah untuk kalian. gerek2 nak baby tu. kami? hehe... belum ada rezeki.

untuk gerek saya, i love you sayang. so much. kesian you demam. hmmm... rasa tak puas nak cakap i love you. susah nak luahkan perasaan. nak express kan betapa i sayangkan you. tapi tak terluahkan dengan kata2, tak terluahkan dengan perkataan. hmmm... harap you rasa.




p/s (i) : lepas ni nak basuh badan sikit then tidur. badan dah gatal2.

p/s (ii) : semoga cepat sihat sayang. i love you.

p/s (iii) : kesian shida 1 kek tak jadi. dah makan masa lagi...



29042012 ~ 9.38pm
depan tv ~ ruang tamu-kediaman warden KVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com