we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, December 21, 2009

rumah limas y'all!

okay, entri kali ni nak cerita pasal dinner aku dan family ke rumah limas. dulu, i mean awal tahun ni, tempat ni macam favourite tempat family gathering kitorang lah. sambut birthday adik aku kat sini. sambut keputusan SPM adik aku bagus pun kat sini. environment dia best. ada angklung, so macam happening lah. pemain angklung dia adalah orang yang main angklung dalam Kelab POP yang Reza AF tu conduct. dan ya, anda boleg request lagu suruh dia main. mak aku request lagu broery marantika. kikiki...


malam tu kami makan, fried beef kuew teow, mee goreng mamak, beef black pepper, cantonese kuew teow an kerang rebus. overall, aku tak suka. sebab makanan aku rasa pahit2 sebab hangit. masin pun ya. adik aku punya lagilah tak sedap. mak aku punya okay sikit. ayah aku pulak suka nasi dia. tapi... dia order fish black pepper. tiba2 datang beef black pepper. dan harganya, pricey for makanan macam tu. harga lebih kurang sedap corner but sedap corner ada quality control.



after that, jalan2 danga bay! first stop kat kedai2 area jalan tu. yang stall2... mak belikan aku selendang. cantik. rm10 aje. he... then, kami singgah ke ME World Collection. FYI : mawi dan ekin punya butik. mak aku biasalah, tengok tudung2 merelip tu dan jubah2. aku tengok kemeja. nice and harga dia pun okay jugaklah.

ini antara gambar2 dari hp ayah aku selaku cameraman malam tu. around festive street, danga bay.



















p/s : minggu ni gerek balik. bestnya... dan weekend ke Pengerang dengan family. jom seafood!







21122009 ~ 3.39pm
bilik aku ~ g17-217

2 comments:

amyzainal said...

ter cuak shaya jumpa u di umah limas tuh...dup dap dup dap jantung shaya...kikiki~

yanna yazed said...

huhu... cuak u. i pn t'kjut. kikiki... ni mt mngntuk. slps kkyangan mkn ikan pari kak sabina. cedapnya...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com