we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, December 2, 2009

MELAKA : destinasi hidupku

hari ni... bermulalah kehidupan gerekku sebagai penjawat awam. jawatan dia punya nama punyalah panjang... jap ek, aku copy paste dari facebook dia... "Mohd Azuan : jwtn aku pen pengarah bhg korporat dan lembaga rayuan /atau kawalan pembangunan..alhamdulillah ada bilik sendiri..."

di sini, nak ucapkan tahniah kepada gerek saya kerana telah berjaya mencapai apa yang di hajati. tapi dia pernah cakap, dia takkan jadi perancang bandar selama2 nya. ada lagi satu hajat dia yang dia nak laksanakan. kita tunggu jelah...

eh, lupa nak cakap... gerek aku dengan rasminya bertugas di JPBD Melaka mulai hari ini. jadi nampaknya dia akan bermastautin di sana lah... dan nampaknya... aku akan ikut dia lah. hehe... nampaknya, aku akan keluar JB jugaklah... hehe... best2... tapi... melaka ni best ke? bandar bersejarah kan. banyak tempat boleh di lawati... tapi, aku nak IC anak2 aku Melaka ke? hmm... point to ponder.

gambar sungai melaka... melaka, i'll come to u one day. (takkan nak berjauhan dengan gerek lama2 kan?)


gambar sungai melaka di waktu malam. cantik kan? macam tak sabar pulak nak pergi sana. tapi silap2, belum sempat aku posting, gerek dah tukar JB. (harapan sebenarnya nih... hehe)






p/s (i) : mak kata aku kena belajar bawak keta betul2. nanti aku pergi kerja sendiri. ayah hantar mak. aku bawak keta mak. huhu... pikir je dah rasa takut. tapi satu kejayaan sebentar tadi; aku hantar ayah aku pergi kerja. bangga beb. walaupun beberapa meter pun, ayah tetap puji aku. hoho...

p/s (ii) : rindu gerek. busy nampaknya hari ni... tapi takpe, aku tak bosan pun kat rumah. macam2 aku boleh buat. kejap lagi, 90210 menanti. yeay!







02122009 ~ 2.56pm
rumah aku ~ bilik aku

3 comments:

Unknown said...

cepat2 masuk kelas belajar dialek melaka hahha

orange maniac said...

da blaja bwk keter ek..igt ms joking2 je..
hehehe

Anonymous said...

kj : hoho... xprlu lh nk blja dialek. bhs diorg leh jd standard kn.

piz : huh! ingt aku gurau2. nextime i blaja drift. kikiki...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com