we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, March 13, 2010

baju ~ae~

hai... hari sabtu, hari kedua BIG olahraga. hari ni dr.anizu yang handle seminar olahraga. sangat2 lah kelakar. dahlah duduk depan sekali sebelah isle, gelak tak hengat2 kan. huhu... tapi best lah dr.anizu. sangat suka pada dia.

pagi tadi janji dengan piza nak breakfast dulu before pergi BIG. yelah, nanti rehat pukul 10am tu nak makan mana kan? so makan lah siap2. then janji dengan kak jaja jugak nak pergi dengan dia. sekali masa tunggu kak jaja depan rumah dr.anizu, dia pun keluar rumah. nak pergi faculty jugak. dia pun ajak pergi sekali. hui... excited kami naik van kolej dipandu dr.anizu. dia cakap seminar olahraga hari ni memang dia handle but dia takkan conduct petang. gembira hati mendengarnya. hehe...

ops2... silap benda nak cerita. nak cerita pasal baju aku dengan gerek sebenarnya. he... baju ni di buat suka2 aje. aku tak suka couple shirt but teringin nak ada signature baju dengan gerek. so... kami beli baju sepasang yang kaler pun lain (ni couple shirt ke apa? huhu...) hantar ke kawan aku yang buat felt. mintak dia tolong buatkan baju macam couple shirt. aku punyalah design beria2 kan. sekali gerek tak suka. hampeh! okay fine, takpe... suruh dia pulak design. ceh, simple habes. i punya design lagi cun. huhu.... ni lah design dia. simple but nice.


akhirnya... terpateri di baju kami. biarlah lain kaler pun. kikiki... tulisan aku belah depan. but gerek punya belah belakang.


baju aku pulak. cantik kan? combination kaler pun cun. huhu... gerek punya tak naik sangat. hehe...




website blog felt yang buat baju aku ni : http://feltwishes.blogspot.com/




mode : psm. but asyik tido aje 2 hari ni. hari ni lagilah... habis BIG pukul 10.30am. gile syok. but borak2 dengan piza dengan saf, after zohor jugak aku tido balik. he... kenikmatan. macam mane lah nak pergi camp BIG ni. hoho...






p/s : i'm going to hospital. hmm... sedih...





13032010 ~ 8.06pm
bilik aku ~ g17-217

6 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
aidha BOOM! said...

weh yana..nape baju ko tulisan blah depan??nk tnjuk ape haa??kah3

yanna yazed said...

lil Q : huhu... tulh psl. seronok sungguh. sempat borak2 mcm org xde psm kn. kikiki...

ide : huhu... biasaklh... tujuannya klu kt blkg pkai tudg xnmpk. kan2? ha, ko pk apa ide???

Unknown said...

hahaha sebenarnya aku suci x pk apa2...tp bila kwn ko tnya kat atas aku mula terpk hahaha...

wei berapa kena buat baju ni?? aku pun terasa nak buat la..

jen azmy said...

weh yanna.. dgr cte ko bce entry baru aku, xkomen, tp kutuk diam2 je.. aip! dah pndai ek.

yanna yazed said...

kj : haha... serius aku pn suci xpk pape. mmbr aku tu... hrga dia 1 bj rm12. klu tny aku, aku puas hati lh. he...

cujen : eh, entri mne? aku kutuk diam apa ek? xingt... aku bkn xnk komen. komp aku skrg nazak weh. nk on9 pn skjp2 aje. tny saf, aku asik on9 komp dia je. sian dia kje t'gendala. hoho~

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com