we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, March 23, 2010

lala yang busuk~

hai2... update kali ni amat berbeza sebab aku nak cerita pasal lala. sape lala? huhu... lala ni timbulnya dari mulut si lala ni la. dia nak sebut lalink tapi agaknya nak berebut cakap dengan orang agaknya. daripada lalink, jadilah lala. sampailah sekarang. si lala yang busuk... and kenapa pulak aku update pasal lala? sebabnya... aku bukak pic folders aku. gambar dia nauzubillah banyak. but my favourite :

lala and the chocolate factory. cita2 lala nak bukak kilang choc sebenarnya. sebab lately ni dia suka sebut perkataan chocolate. hoho~

ni... si lala berangan jadi ju yoo rin, my girl. broccoli tak cukup besar lah bebeh...


ni pulak, gambar ketika luahan perasaan di tepi longkang. sambil minum air kotak supervisor aku bagi sorang satu. huhu...


ni gambar paling best sebelum semua balik chinese new year.


los : artis2, jom lack tangkap gambar dengan artis.

artis : please2, no camera please!
p/s (i) : baju dalam gambar di atas adalah berbeza dengan gambar ju yoo rin di atas. dia ni memang anak nyamuk. baju belang aje...



okay, itu sahaja gambar untuk hari ini. kang blog aku berat. haha... lala, bila nak pergi tengok alice in wonderland. and miss swimming too!






p/s (ii) : nak pergi camp ke taknak? nak pergi ke taknak? gerek balik ke tak? nak pergi pesta konvo ke, pergi camp? aku di dalam dilema.






23032010 ~ 12.19pm
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com