we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, March 4, 2010

happy b'day Masturah!

okay, pada selasa lepas, jatuhnya birthday ex-roomate aku. masih ingat ex-roomate aku yang minat tomok tu? hehe... selasa lepas, genaplah usia dia 21 tahun. oh, bestnya sebut nombor itu. "umur saya 21 tahun" bestnya! he... kelakar jugak masa planning nak sambut birthday budak ni.


hari ahad tu, kawan dia ym aku. nak sambut birthday mas yang jatuhnya pada hari RABU, 3MAC. aku pun macam konpius. eh, birthday mas 2mac ke, 3mac? tapi dah kawan baik dia kata 3mac, aku ikut jelah. so orderlah cupcakes dari si pembuat cupcakesku; CIK MAZIAH. so janji dengan maziah nak amik isnin malam sebab nak sambut birthday nya selasa malam rabu tepat pukul 12am. sekali kawan dia call, "kak, birthday mas malam ni." aku time tu nak balik rumah. terpaksalah tangguhkan sambut selasa petang. he... so betul lah birthday mas SELASA, 2MAC. hehe...


di sini, ingin mengucapkan selamat hari jadi kepada ex-roomate saya. walaupun bilik anda berserak time saya datang, tapi nasib baik ada ruang untuk duduk dan makan. hehe... moga panjang umur dan dimurahkan rezeki. belajar rajin2, rajin2 pergi kelas, jangan asyik makan megi. hehe...


ini pulak cupcakes nya. comel kan? pink dia sangat cantik! dan kek dia sangat sedap!


ini pulak share aku. birthday girl dapat 4 biji. as usual. hehe... suka bunga2 tu. piza dah ngap. maap ye lalink, u makan rainbow. he...






p/s : kerja sangat banyak but tak tahu nak start yang mana satu dulu ni. adei lah... virus M! shoh2!!






04032010 ~ 12.30pm
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com