we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, November 23, 2010

last day as SMKTU teacher =(

hello2... hari ni, hari selasa. semalam Johor cuti; Birthday Sultan Johor. so, if bekerja, hari ni adalah hari pertama minggu ni. kawan2 negeri lain dah dapat penempatan semalam. tahniah Muni dapat MHS (Malacca High School). i know you will be the very best there. and, jangan ada anak2 murid yang tangkap cintan. hehe... tahniah untuk Piza dapat SDARY. dekat gile dengan rumah dia. yeay! korang beli kereta besar2 ek. boleh menumpangkan kawanmu ini. he... mode : rasa sayu actually. when will be my turn?

okay2, so entri kali ni nak bercerita pasal my very last day working at SMKTU. huhu... agak sedih tapi di tahan2 ye. kang aku ni if dah menangis tak reti nak stop. hehe... minggu lepas sekolah hari Isnin seperti biasa. kontrak aku habis selasa. then kerani tak dapat bagi confirmation. dia kata nanti dia call aku sebab hari Selasa sekolah aku cuti tambahan untuk raya haji. dan... selasa was my last day. adoi... tapi kerja tak selesai lagi. gigih datang hari Khamis even tanpa gaji untuk selesaikan semua2. Alhamdulillah... setel. then after say goodbyes, gerek fetch. suka! then shopping di Metro Jaya di Danga City Mall. warehouse sale. tengah survey2 barang, dapat phone call. anak murid aku call. dia kata dia dapat tahu aku dah stop kerja but tak jumpa diorang. and paksa aku datang Jumaat tu. adoi... malu pulak terasa datang after saying goodbyes. tapi... datang jugak... ada sedikit celebration. tak semua datang but i appreciate their effort. so this is for them. i heart you guys!


gambar ni ketika mendengar salah seorang daripada diorang memberi ucapan. huhu... sedih woo. ku tahan2 air mata ku ini. he... tapi kan... aku nampak cerah kan? cute jugak aku ni. haha... dua orang tu budak nakal dalam kelas je. Hafis dan Zahin.


acara penyampaian hadiah daripada mereka. huhu... berat! thanks guys. tak sangka teacher dapat present. really appreciate it. okay the girl namanya Haziq. hehe... nama lelaki. first time aku sendiri macam terkejut. Haziq Aqilah. yang si kuning tu Afiq Syazwan. dia kalau buat lawak muka selamba tapi serius amat kelakar.


pengagihan kek. hehe... nasib baik tak ramai datang. if not, mesti kek tak cukup. kikiki... Hafis tengah ushar nak part mane tu.


inilah anak2 murid aku yang sengal. haha... 4 Sains 1. love you guys a lot! goodluck SPM 2011. my blessing will always be with you guys. uhuk2... macam nak nangis pulak sambil menaip ni. haha... teacher memang emosi penuh di dada.


okay, diorang ni couple in the class. haha... agak kelakar ye. Hafis amat nakal. Haziq soft spoken, lembut manja. couple yang pelik. but aku pernah tengok cara Hafis layan Haziq. nampak sweet. haha... guys change when they meet the One, i guess... but i think they have to work hard to make the relationship works. good luck!









p/s (i) : selamat bertugas kawan2. agak2 lambat tak gaji korang masuk? hehe... tak sabar nak open table ni. hehe...

p/s (ii) : hari ni hari selasa... rabu... khamis... jumaat... gerek balik tak ek? rindulah...

p/s (iii) : semakin malas mengemas bilik. adoi... bila dah tinggal sikit, tu yang jadi malas. haha... masa banyak kerja rajin semacam. love my wardrobe. even kecik sikit dari bayangan. tapi got the wardrobe that i want! yeay!

p/s (iv) : a month to go... hoping for good news. hmmm....









23112010 ~ 2.46pm
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com