we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, November 29, 2010

weddings attended~

hai2... hari ni actually aku bangun awal pagi woo... tak tahu kenapa tak boleh nak tidur balik. so gigihlah bukak laptop. nak update blog. memang nak update pasal weddings yang aku hadiri these two weeks. but pagi tadi entahlah mengapa terasa amat malas. haha... bukak yeye but tak buat apa2. surf situ, surf sini. then bila dah ngantuk, eh... pukul 10am sudah? so di sinilah aku... sedang mengantuk. kikiki... tapi tahan mata nak menonton drama Korea kejap lagi.

so pada entri kali ni aku nak cerita pasal 3 weddings yang aku attend dalam 2 minggu ni. first wedding adalah last week, 20november2010. wedding Liyana Salahudin dan pasangan, Mustaqim. diorang ni schoolmate aku kat TIJB. Liyana lagilah... since SIGS. kebetulan pulak cousin Liyana, anak murid aku. so... dapat jemputan. di Dewan Serbaguna Dataran Bandaraya. first time ni pergi dewan kat dataran. so kepada Liyana dan Mus, Selamat Pengantin Baru. maaf tak pergi ke Pasir Gudang, azuan yang taknak pergi. huhu...


wedding kedua adalah minggu ini... wedding Norhuda aka Ude pada 27november2010. kat pontian. huhu... pergilah bersama gerek. disebabkan ada 2 wedding hari berkenaan, so aku pergi pontian awal. haha... naik ke bilik pengantin jumpa Ude. wow! rumah dia... dalam macam resort woo... nak tangkap gambar lebih2 segan pulak. hehe... Cik Ude yang sudah bergelar Puan. Ude makin kurus... nak kurus jugak!


dan bilik pengantin. cantik kan? tema Ude adalah pink dan kelabu. doorgift dia sangat cute! biskut yang amat sedap! lupa tangkap gambar. maap ye. hehe...


ni pulak pelamin Ude. nice, cute, simple, sweet. i like! haha... aku main tangkap2 gambar je sambil lalu2 tu. dahlah seorang2 masuk rumah Ude. gerek tunggu kat luar. siap pakai Crocs chocolate ku pergi kenduri Ude. hehe...


kemudian, menderu pulang ke JB untuk attend best friend lelaki aku. haha... sekali primary dengan dia. sekelas dari darjah 4 sampai 6. dah kahwin dah kau... tiba2 terasa tua. haha... anyway, congratulation amri. tak sangka kau naik pelamin after hussna. happy for you. serba oren youuuu... dedicate untuk cik hapisang. kot2 you nak wedding orange. haha...



kepada kawan2 yang telah mendirikan rumah tangga... Selamat Pengantin Baru. sorry hadiah tak seberapa. no idea actually. hehe... Semoga kekal ke anak cucu, ke akhir hayat bersama selama2 nya... moga hubungan kalian dirahmati Allah sentiasa.







p/s (i) : hadoi... tak suka ini feeling. tak suka... menjauhlah kau syaitan!

p/s (ii) : ohoi... melayang duit oi... mahal sungguh pakej2. g Thailand ajelah. kikiki...

p/s (iii) : rabu ini ber'hanging bersama cik hafiza dan encik amir. moga2 encik amir free. boleh tengok Rapunzel. yeay! mau ber'choc cream dengan hapisang juga...

p/s (iv) : tiba2 rindu Ron Weasley. kikiki... tunggu Amir Ridhwan balik. rindu Amir Ridhwan lah... haha...







29112010 ~ 2.01pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com