we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, November 4, 2010

IMY entry ♥

hello2 korang... setiap kali musim rindu ni tiba, mulalah aku nak buat entri rindu-rinduan. haha... lagipun, aku pun sangat rindu dengan blog aku ni. sorry sayang, dah lama i tak update you. i busylah. you jangan merajok ek. i ingat you tapi masalahnya... i busy and bila nak update, i takde idea. huhu... tapi entri kali ni pasal IMY = i miss you entri. jadi jomlah kita sama2 lepaskan kerinduan. hehe...

okay, mula2 nak cakap... rindu sama hapisang... haha... it's been a while ber'hanging dengan dia. hari ni cuti pikir nak ajak dia hanging and breakfast mcD. but simkad aku tak boleh pakai for a while. adoi bengang... so tak dapat contact piza. huhu... tak bangun lagi agaknya minah ni. aku post kat FB dia tak balas2 lagi. selalunya bangun pagi dia bukak komputer. huhu...

kemudian... pagi ni berchatting dengan cik muniroh. huhu... berbual meluahkn perasaan. rindu sama dia! and kitorang berangan! haha... rindu gile berangan dengan minah tu. bukan main excited berangan2. oh, moga2 aku lulus interview dan insak semalam. huhu... need a job. dan, dalam angan2 kitorang tu, terselit cik norwiwi. rindu jugak sama nor wiwi. teringat dia masak ketika aku tension2 datang malam2 jalan kaki dengan hapisang ke K11 dari KRP lalu KTF and KTHO. sampai kena kacau hantu. haha... gile takut malam kejadian tu.


huhu... i miss yo guys a lot! nanti kita kumpul di melaka di rumah nor wiwi dengan harapan nor wiwi masak sedap2. weeehhuuu... bestnya berangan!

then, aku rindu ber'hanging dengan dua orang mamat. Encik Amir Adam dan jugak Encik Daus Nemo. dengan mohd amir, rindu nak makan tiptop dan gelak sampai tersembur2. haha... dengan daus, rindu nak ber'SB bersama. haha... okay, ber'hanging ni including hapisang ye. selalunya kitorang ber'hanging bertiga. huhu... cari2 gambar mohd amir takde pulak. so yang ada gambar daus ni ha... aku yang tangkap okay. cantik tak? haha... untuk siapakah love itu Encik Daus? jawab2!


kemudian... aku rindu abang aku. haha... tiba2 pulak kan. entah ek... maybe sebab gambar konvo studio dah sampai and ada gambar family. aku rasa gambar family ni cantik. and abang senyum cantik. before2 ni gambar dia memang tak cantik. dia suka buat muka bila take picture. tapi ni cantik pulak. huhu... abang aku ni sentimental orangnya tapi dia saja tunjuk keras. huhu... there's a soft spot that people have to find.


dan akhir sekali... tentulah gerek saya. hoho... rindu banget pada dia. dia sekarang pergi langkawi. and simkad aku sedang di upgrade. adoi... tak dapat contact. huhu... gambar ni masa pergi nusajaya hari tu. to celebrate. adik gerek yang take picture. he... suka picture ni. ketika ni pun ala2 mendung. after take few pictures, hujan turun dengan lebatnya. tapi macam angin lalu je. huhu... cayang amat dengan gerek saya. thank you sayang... lalala~







p/s (i) : hari ni moga2 plan menjadi nak berdating dengan cik hapisang... wawawa... lama tak jalan2.

p/s (ii) : i think i know why you tell me everything... i am happy with my life. even happier than before. i don't need any crap anymore.

p/s (iii) : can't believe what happening now... seriously, macam tak percaya... huhu...

p/s (iv) : cuti sekolah 5 hari. tapi tak boleh nak happy2 sangat. kena tanda paper. oh my... tapi tak reti nak tanda essay. aiyo...






04112010 ~ 11.25am
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

10 comments:

Unknown said...

haha...ingat ape la u nk tulis haha..angan2 kter bakal jd kenyataan tis coming 2012...c u tis dec bebeh lalala~~~

orange maniac said...

haha.love the word imy.. selamat bertunang in advance. haha

yanna yazed said...

los : haha... 2012. nanny los!

piz : haha... bilakh kjadian itu akn berlaku? tolong fetch daus buleh. haha...

Anonymous said...

hehe...nanny los...takut i bce haha...SELAMAT BERTUNANG in advance too my lack ^_^

yanna yazed said...

haha... nanny onya? jd nini plk kang. haha... usually aku suka pelat2 budak. mcm adik aku jd cikbey. pdhal kitorg ajr cikboy. unik kn?

Anonymous said...

haha...unik2..mine supposedly is nyonya but then ammar pelat so it sounds onya...so til now pun onya gak hoho...

yanna yazed said...

haha... i jd apa tau? cik luyun. atau cik nuyun. ikut mulut dia lh nk pgl i apa. dl ms dia stahun lg byk nme i. mula2 nunul. then nyunyun. haha... skrg cik luyun most the time.

Anonymous said...

haha comel...i stil remember ammar sakit masuk hospital nk amek darah...mse tu dia jerit onya tolong ammar...dr tanya ape dia ckp...i ckp x tau x brape dgr...malu time tu haha

yanna yazed said...

huhu... u ni xbaik tau! haha... nme u tu tau. n knplh u bercucuk tnm. dh jd nyonya. cb lh jual bj. leh jd ah so. haha...

Anonymous said...

sengal u lack haha

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com