we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, October 28, 2010

lappy toppy yanna~

hai2 korang... hui, berapa lama dah aku tak update blog? bukan taknak... aku sekarang ni amatlah busy menanda kertas form 4. ni pun baru habis tanda kertas 2 English. kertas 1 belum lagi. nervous nak menanda. essay kan. huhu... boleh tension memikirkannya. tambahan lagi dengan interviu minggu depan. huhu... doakan aku ye kawan2. takut2. taknak nangis depan anak2 murid lagi. memalukan. tapi... rasa di sayangi. hehe... thank you guys! you are very the best! teacher sayang korang sangat2!

okay, entri kali ni aku nak cerita pasal laptop aku. laptop Acer Travelmate aku yang walaupun kokak uzur tu, tetap paling aku sayang. Acer memang orang kata cepat rosak. but itulah yang paling affordable. untul pengetahuan korang, laptop aku tu sudah enggak bisa di ON. boleh, tapi memerlukan sekurang2 nya setengah jam. kesian dia kan? uhuk2... dan laptop itulah yang berjasa membantu aku meneruskan hidup sepanjang 5 tahun di UTM! bravo lappy toppy!

sebenarnya, lately ni, ramai betul orang meminta something yang bendanya dalam laptop aku. contohnya assignments ketika UTM. drama Snow White lakonan kami pun dalam tu. pictures mostly dalam tu, kenangan2 sepanjang UTM. fyi : assignments aku dari 1st year sampai 4th year, semua dalam tu. kalau junior nak boleh aje aku bagi. tapi masalahnya... tak boleh di ON. maaflah adik2. uhuk2... rindu sangat laptop tu. selesa je pakai. rasa laptop tu milik aku. laptop yang sekarang aku pakai, mak punya. so, memang rasa laptop pinjam walaupun aku aje pemakainya... oh... nak laptop! uhuk2... ini dia laptop aku. background tu dah berapa tahun aku pakai. cuba teka siapa?


ha, tengok gambar adik aku cute miut tu... rindu pulak kat dia. lawak sengal dia. hadoi... serius tak boleh blah. if aku cakap nak kahwin kan, dia jawab macam ni... "baguslah, keluar rumah cepat2. boringlah tengok muka akak. cubalah bila boy balik, nampak muka orang lain" haha... boleh terasa maa... tapi cara penyampaian dia serius tak boleh blah. kang minah sabah tu sambut baru kau tahu ha!


ini pulak gambar kitorang pergi port dickson. yes, dia lebih tinggi dari ayah. hamboi rambut... anak2 murid aku kata adik aku dye rambut. huhu... rambut dia memang ala2 perang ek. dari kecil. bukan dia dye. aiyo... minggu ni dia balik bawak lawak apa pulak ye. aku dah pesan jangan balik. sebok aje nak balik. pandai pulak terasa hati bila aku kata jangan balik. "kurang ajar punya akak" eh, aku pulak terkena. haha...






p/s (i) : aku sangatlah cute ketika kecil. siapa tak ngaku memang jeles. lalala~

p/s (ii) : alhamdulillah... dapat sambung. tapi nak cuti 3 hari boleh tak? please2... please... saya rayu. please...

p/s (iii) : perut ni bergelodak sebab makan nasi ayam tak sedap ke? haha... belum mandi, gigih menaip blog. tangan gigil dah sangap nak tulis blog.

p/s (iv) : yeay! esok gerek balik! nak setelkan 4 benda. saksama, ppd, baju, celcom. sempat ke? moga2 sempat. please2!

p/s (v) : okay, dah start nervous untuk sabtu. Ya Allah, berkatilah hamba-Mu ini.

p/s (vi) : dalam gambar atas, ayah aku nampak muda kan? mak aku bising dia sekarang sibok nak pakai jeans aje. middle life crisis. haha...






281010 ~ 6.46pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com