we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, October 20, 2010

jalan2 bersama Puan Fadzillah dan Puan Surya!

hai2 readers... beberapa hari jugak aku tak update blog kan? busy sikit lah sekarang. bukan sikit. amat! adoyai... kenapa aku pilih kerjaya ini? kenapa2? haha... tapi sebati dengan jiwa. kerja2 admin je yang belum sebati. sabar ye... saya perlukan masa untuk menyesuaikan diri. fuh, berpeluh eden... plus, bila nak kurus ni? orang kata lagi banyak ke hulu ke hilir and banyak kerja, badan boleh turun. aku ni?? agaknya ke hulu ke hilir membuat kerja sambil membakar lemak. then rehat makan tak hengat lebih daripada lemak yang di bakar. haha... apakan daya. terimalah aku seadanya...

okay2, entri kali ni sebenarnya nak menceritakan kejadian yang telah berlaku hari jumaat lepas bersamaan 15Oktober2010. as u all know... (if tak tahu pun buat2 tahu ye...), hari jumaat aku amatlah pack jadualnya... hui... nak minum tak sempat wa cakap sama lu... then, ayah yang ambil. dia kata, 12.15 tu siap2 ayah terus datang ambil. aku punyalah kelam kabut ngemas nak balik. then terserempak dengan jiran meja; Puan Fadzillah. dia ajak ikut dia pergi Grand Blue Wave hotel untuk tempah dinner KEBIRU. aku on je. tapi terpaksa fetch aku kat rumah sebab ayah dah on the way... boleh berkenalan dengan parents i... he... ayah i yang suka memuji diri sendiri tuu....

jadi pergilah kami bertiga. Puan Fadzillah, Puan Surya dan Puan Eliyana. ops, Cik Eliyana. ai yanna, tak sabar2 nampak. haha... hui, macam nazir dah kami. round hotel tu... g Function Room dia, swimming pool, surau, toilet pun kami masuk... then mintak if boleh tengok bilik tak. he... orang yang layan kami adalah ex-student SMKTU. jadi best gilelah round hotel tu. he... rugi tak take pictures. ada di dalam handphone Puan Surya ye. dia rekod tetapi senget. hehe... kelakar lah u ni Puan Surya. very funny. hehe... then... tibalah waktu menghantar saya pulang... tapi mereka mahu makan. yeay! saya memang suka bab2 makan ni. kedai yang diorang nak makan tutup. jadi keputusannya nak makan di Bomba. he... syok2. i very the like this so very2 okay... hehe...

dalam kepala aku pikir diorang nak makan kacang pol. meleset. nak makan western rupanya... okay kawan2, inilah Puan Fadzillah dengan chicken chop dia... caution : hot plate. hati2 puan!


ini pula... Puan Surya. pose ala2 manja you... hidangan kami sama. fish and chips. huhu... sedap sungguh! terima kasih kepada Puan Surya kerana telah membelanja kami. p/s : terima kasih daun keladi......... (sambungkan ayat ini... he...)


kemudian... telah terjadi satu kejadian yang tidak di ingini... tayar kereta Puan Fadzillah kena paku. hui, leper terus woo tayar... jadi, saya meng'calling daddy saya justeru terus dihantar jagoan2 beliau membantu kami. hehe... macam bouncer datang 2 orang. terima kasih kepada Pakcik Reyme and Abang Fazli kerana membantu. hehe... kami girls tak pandai lah benda2 ni. he... sori kak ilah, memberi anda kenangan yang tak best. nextime kita pergi blue wave sama2 tau. jangan tinggalkan daku ya!







p/s (i) : oh, gerek balik tak agak2? jom lah bebeh kita pergi survey vios? atau BB? haha... 2 tau! okay thank you. youlah gerek terbaik di seluruh dunia. iloveyou!

p/s (ii) : less than two weeks to go. sempat ke nak mentally and physically prepare ni? oh, i can do it!

p/s (iii) : alhamdulillah... i suka lah jumpa encik Zamri. ada je berita baik dia bagi. haha... and memang takkan sekejap lah jumpa dia. kan cik pisang kan....

p/s (iv) : kepada mereka yang menunggu entri wajah2 mereka, sabar ye... sekarang turn teachers. huhu... dan ya, adik saya hensem. *confused... di mana?

p/s (v) : masih lagi rasa teruja melambai hapisang dari blok SMKTU. dan piza melambai dari TIJB. haha... i'm loving it!







20102010 ~ 9.44pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com