we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, October 14, 2010

Amir Ridhwan Bin Mohd Yazed

hello2 you all semua2... sihatkah? aku disini sihat walafiat hendaknya. wawawa... hui, minggu ni serius memenatkan. aku tahu minggu ni hari rabu Hari Penutup Gala KoKurikulum sekolah aku. aku rilek2 je sebab takde kena mengena dengan aku. tapi member aku seorang ni busy semacam. sampai nak ajak minum pun tak sempat. then entah macam mana mulut ni tercelupar pulak cakap takde kerja pada PK Koko, aku dapat satu kerja yang GEDEBUMM menghempap kepala. haha... aku adalah emcee. partner dengan kakak ni seorang. dia dahlah suara sedap, lenggok2 sedap. aku? mendatar sampai orang tidur. huhu... oh, first experience. cabaran kan. hehe...

okay, seperti yang telah tertera di tajuk entri, aku nak cerita pasal seorang lelaki. yelah, dah terang2 aku taruk BIN tu kan. huhu... eh, nama bapak dia sama dengan bapak aku. opkoslah you all... adik aku. he... not my abang ye. adik saya yang perut moncet2 tu. perut je buncit, tapi kurus tinggi. okay, fyi kepada pembaca, dalam family aku aje yang lain. aku pendek dan montel. yang lain tinggi menonjang dan kurus. abang aku dah semakin gemuk. lagi gemuk dari aku. YESSS!!

meh i story about my little brother. dia ni lah peneman setia aku. tak moody. tapi bila mood tak betul tu, malas jugak nak bercakap dengan dia. jawapan menyakitkan hati. dulu dia rajin. sekarang ni nak basuh pinggan pun kena jerit dengan aku. hoho... selimut after tidur dah tak lipat lagi. apa mahu jadi Amir Ridhwan? huhu... umur dia 19 tahun 6 bulan secara spesifiknya. huhu... not yet 20 okay. masa birthday dia aku tak pernah bagi hadiah. sori boy, akak takde duit betul2 lagi. uhuk2... i'll make it out next2 year ye! masa birthday aku yang ke 21, dia bagi aku kasut. he... sebab dia tahu aku suka kasut. sweet tak my baby little brother? haha... mesti menjerit dia baca entri aku ni. if dia bacalah. haha... okay, inilah wajah dia.


gambar ni after tengok wayang DEVIL yang kitorang makan Nando's tu. dia ni sejak buat A Level, ngada2 sikit. if bangun lewat, dia kata praktis nanti nak duduk oversea. malam berjaga. haha... then aiskrim mahu yang gempak2. dia kata tekak dia gatal makan Wall's, Nestle. serius mengada. then aku dengar ERA.fm. dia tukar HITZ.fm. "telinga boy gatal2 dengar lagu melayu". OHMAIGOD. tak boleh blah. haha...

budak ni kesayangan irdiena and aqiel. maybe aqiel tak berapa tapi diena memang sayang lah mamat ni. tengah nangis2 melalak ni... "diena nak cik bey" oh betapa remuk redam hati aku mendengarnya. haha... adik aku ni if balik ada je phrase baru yang dia bawak. latest ni asyik sebut "Why Not?" tanyalah pape soalan pun... dia jawab why not. hadoi... haha...

banyak cerita lawak adik aku ni. dia kan ada GF. kalau tengok wayang dengan aku, nanti lawak pertama yang dia buat tarik tangan aku. dia cakap, "selalu tengok wayang pegang tangan" mongok! if kalau ada choices, aku tanya pendapat dia, mesti dia jawab, "ikut sayanglah..." sampai ada 1 time orang butik CK pikir kitorang couple. hmm... aku rasa aku patut bangga. aku nampak muda. haha... kalau beli tiket wayang pun mesti budak tu offer suruh couple seat. one time tu, adik aku menjerit cakap taknak. haha... okay second picture...


adik aku cakap, captionnya... "kau tangkap gambar lubang jubor mane ni?" what is lubang jubor? don't google if tak tahu. huhu... dia cakap macam tu sebab picturenya gelap. macam tak nampak apa2 lah. huhu...








p/s (i) : done updating blog. nak makan megi and tidur. bangun baru nak buat buku rekod. kenapa malas sangat ni??

p/s (ii) : pening pulak dengar lagu dalam blog ni ulang2 kali... nak tukar lagu lain lah. lagu apa ek?

p/s (iii) : going to KL this weekend. jumpa mamat di atas ni. nak waffle-in-mug. tapi penatnya balik hari...

p/s (iv) : kepada yayang montel2 cikebombom... balik cepat. save journey ya! ILOVEYOUSOVERYTHEMUCH!






14102010 ~ 8.50pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com