we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, October 21, 2010

students di SMKTU~

hai2 you all... ala, hari ni aku update blog dah kelewatan malamnya. badan penat. kaki lenguh gara2 melayan Cik Aisha and Puan Afzah. agak frust. baju yang aku nak tak muat. i mean... ikut hati nak aje beli. aku kan teacher sempoi. huhu... tapi sedikit segan if jumpa students (moga2 takkan jumpa ketika dating. haha...) ni pun baru balik masjid. makanan hari ni... nasi lemak! aku macam berebut makanan dengan makcik yang makan sedulang dengan aku kan. kikiki... sorry, i excited makan ramai2 ni.

entri kali ni... nak story pasal anak2 murid aku di SMKTU. aku ajar 2 kelas form1, 2 kelas form4. jadual lama ada ngajar form2. tapi jadual baru dah berubah, takde sudah... sekarang kena jaga pasca-PMR. relax sikitlah. he... okay, first of all... students 1 KRK 1. before start mengajar, aku suruh diorang beratur kat depan untuk take picture. haha... ni pun payah gile nak suruh diorang beratur. lepas tu, mahu beratur panjang2 pulak. hello, kamera handphone saya ni kecik je view dia. bukan macam sesetengah digicam yang boleh capture panjang2. hai lah budak2... he... but, i love you guys. jangan noti2, nanti saya lari.


okay, yang ni budak2 kelas 4 KN. okay, inilah anak2 murid aku yang palinnnnggggg dahsyat! hoi, sejuk tangan aku setiap kali masuk kelas ni. either benda baik atau benda buruk, get ready. diorang ni sometimes sweet, sometimes sour. waa... cabaran sungguh. nasib dah besar2. kalau tak, aku cubit2 kompang2 korang. ai...


ha, ni syafiq esa a.k.a GEMOK. aku tak tahu kenapa diorang panggil budak ni gemok sebab dia ni kecik selim melim. nama dia syafiq aje. tapi kelas ni ada 3 syafiq. adoi mak... kena panggil sekali dengan nama bapak. esa tu bapak dia. ketika ni, aku tengah revise literature. dia susun kerusi, tidur dengan enaknya. aku lepuk pun tak jalan. last2 kena pedajal dek kawan2. dia sikit je ni diorang letak barang. plus, budak ni berdengkur woo... macam bawak lori malam semalamnya. hehe...


yang ni pulak 4 SN 1. budak form4 paling pandai lah kiranya... first class. memang budak baik2, pandai2. yang ni pun aku seram nak masuk sebab asyik mintak kerja. aku ni kadang2 not fully prepared. ops, lupa nak mentioned. yang mintak kerja tu sesetengah aje. yang sesetengah yang suka monteng tu... saya letak 'P' aje dalam attendance awak... lalala~ jangan main2 ye. teacher strict tau!


yang ni... nama dia zahin. dia ni memang kelakar. kalau buat salah nanti mulalah buat muka 'puss in boots' dia tu. kononnya biar aku tak jadi marah lah. sorry, teacher kental okay dengan muka2 seposen ni. huhu... denda tetap denda. hutang tetap hutang. teacher tak suka okay orang2 tak hantar homework! ha, di dalam picture ini, anda boleh melihat secara tidak langsung, dia sedang 'mendera' rakan2 yang berdekatan dengan dia... sila lihat kaki dia. huhu... ai... tengik oi!


satu lagi kelas tak sempat tangkap gambar. tingkatan 1 KAA 1. form 2 KRK 2 pun tak sempat. sorry ye you guys. jangan pikir saya tak sayang korang pulak... saaayyyaaaannnggg amat2 banget!

my students... i love you guys so much. eventhough i am just a temporary teacher replacing your english teacher, but i teach you with all my heart and with all i have. i just want the best for you guys. i am sorry if i did wrong or i said something that are not appropriate. and also the punishment i gave. sorry. i am sorry i shouted or scolded you guys. it's for you own good. and it's a pleasure teaching you. thank you for the support and attention. thank you for accepting me.

dedicated this for all my students... SMTP, SMTA, SMKTU~






p/s (i) : best jalan2 dengan aisha and kak hanim. tapi keciwa saya tak dapat apa yang saya nak... uhuk2...

p/s (ii) : gerek balik minggu ni, setelkan 1 benda. then 1 bulan... u dah janji kan???

p/s (iii) : sangat penat. nak terus tidur. it is not worth waiting for the moon to fall on your lap.

p/s (iv) : esok sudah jumaat. sabtu ada LDP. tapi ada tahlil pulak kat rumah auntie timah... macam mane nak mintak skip ek? boleh ke eh? takut pulak...







21102010 ~ 11.10pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com