we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, December 29, 2010

cakes from yummyummylicious return~

hello2 you all... aku actually sedang menunggu cik bey balik dari singapura seh... belum sampai2 lagi ni. dah mengantuk actually. nasib baik lah ada Puan Afzah. boleh bergosip2. hehe... sambil2 tu upload pictures pertukaran status. aku malas nak resize. so takes time lah untuk upload ni. huhu... sabar... tak sangka aku ni penyabar jugak orangnya kan. haha... pictures? nanti aku buat entry pasal tu ek. aku akan kotakan janjiku. sabar ye. ni baru dapat pictures from Encik Firdaus. not up to my expectation. but after hearing his explanation, aku okay. thank you Daus for your effort mencari gambar2 aku yang cun. aku tahu susah. haha... aku tahu aku tak fotogenik. tu yang Daus pening tu. haha... sorry ya!

okay, kali ni aku nak update pasal kek yang aku order dari Maziah; si pembuat cupcakes. tidak terlambat lagi untuk mengucapkan Selamat Pengantin Baru untuk Maziah dan Ib. semoga kekal hingga anak, cucu dan seumur hidup! dan... aku amat berterima kasih kepada Maziah sebab sudi mengambil order aku eventhough masih dalam mode pengantin. yelah, dia nikah 11dec. and majlis sebelah lelaki pada 19dec. majlis aku 18dec. gigih dia buatkan kek untuk aku dan gerek. 2 biji okay. not 1. tapi dia letak syarat kena kek. cupcakes dia tak boleh sebab leceh nak kena deco banyak pulak. if kek, sekali deco terus siap. haha... thank you Maziah!

okay, untuk kek gerek. kek gerek bagi aku. dia request macam biasa je. kek yang Maziah biasa buat. roses kat tengah buat tone purple. kiranya ada darker and lighter tone of purple. and nak taruk nama kitorang je. patutnya aku request nama aku "Nurul Eliyana" kan. haha... suka font dia. and suka Maziah letak biji2 silver tu. nampak macam kek mahal. hehe...


untuk kek yang aku order pulak. simple je aku mintak. hehe... tapi cost tinggi ye. kerana menggunakan chocolate yang mahal dan banyak ye... nasib baik gerek and ayah aku ke Langkawi. so... murahlah sikit. untuk penduduk JB, anda boleh menarik nafas lega. tak perlu ke Langkawi. di The Zon milik Datuk K tu, harganya sama macam Langkawi. serius tak tipu. rm24.90 untuk 30 biji. jadinya... aku request tak nak tulis nama. aku nak ada perkataan 'ae' je. but Maziah tak ada acuan buat huruf kecil yang besar. so, gunalah 'AE'. haha... and cikna mintak di grit kan white chocolate. wee.... teruja aku tengok kedua2 kek ni. love them! plus... Maziah buat bunga kecik2 kat area tepi kek tu. ni siapa take picture ni. tak nampak bunga2 tu. i like sebab nampak macam Daisy. i kan crazy about Daisy! weee....




jika anda berminat kek2 seperti ini, bolehlah ke www.yummyummylicious.blogspot.com. untuk pertunangan, perkahwinan, hari jadi. serba serbi dia boleh ye. just order aku ni dia tak boleh terima cupcakes sebab dia kan baru kahwin... then busy uruskan majlis belah lelaki pulak kan. so, dia nak buat ni pun aku dah syukur. if not... Secret Recipe jelah jawabnya. haha...








p/s (i) : okay, takde guna buat font kaler2 sebab laptop adik aku ni nanti kang tiba2 back to white font. entah apa masalah. haha...

p/s (ii) : cikbey dah balik tapi out again hantar kawan dia. adoi... badan dah lenguh2. ngantuk!

p/s (iii) : nak kena buat apa ek esok... do laundry... esok rabu ek? aiseh... i hate this week. sebab Boy balik kolej sudah. uhuk2... taknak ditinggalkan keseorangan di rumah. dengan tokyam... boringnya... mane TV! astro!!

p/s (iv) : minggu ni ke KL. ikea you all!! meatballs yok!








29122012 ~ 1.23am
rumah aku ~ ruang tamu

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com