we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, December 31, 2010

Majlis Pertunangan kami~ ;)

waaa... it's the final day of 2010. tak sangka cepatnya masa berlalu... and aku rasa, tahun ni lah aku terasa sangat about leaving 2010. entah kenapa. maybe tahun2 lepas, masuk tahun baru tu nothing special to me sebab yang tahu time tu sem baru bukak. so fokus mestilah pada study. ha? fokuskah aku? haha... apa2 pun, aku dah grad. maybe tinggal kesan sebab aku habis belajar officially holding a degree tahun 2010 ni ketika aku berumur 24 tahun. haha... banyaknya umur... baru aku tahu perasan orang takut tua. kikiki...

okay2, entry kali ni aku tunaikan janji aku. iaitu untuk meng'update pasal majlis pertukaran status. haha... bukan tukar2 status 'WHAT'S IN YOUR MIND' kat fb tu... bukan jadi bini orang jugak. not yet. ni baru jadi tunangan orang. hehe... orang kata tak baik hebah2 sangat pasal pertunangan ni... but dalam Islam forbid lelaki meminang tunangan orang. if lelaki yang mahu meminang tu tak tahu perempuan tu sudah menjadi tunangan orang lain macam mane? jadinya... perlu hebah atau tidak? hmm... point to ponder.

baik! majlis pertunangan adalah pada 18Dec2010 bersamaan hari sabtu minggu ketiga. majlis aku ni parents aku conduct sekali dengan solat hajat dan tahlil sempena naik rumah dan jugak house warming waktu petangnya. so... agak hectic ya. 1 whole day gile pack. nasib baik, bak kata diena, "Cik Luyun prinsas", aku tak perlu buat kerja berat2. haha... suka2. so, aku tunjukkan some pictures. thanks thousands time to my photographer. if you guys ingat gambar2 konvo aku. okay, the same photographer. love it!

gambar ni ketika menyarungkan cincin. aku disarungkan oleh nenek gerek. dan ikut adat belah mak aku, lelaki pun dapat cincin ketika bertunang. jadinya... aku dah takde atok kedua2 belah. atok sedara aku yang sarungkan. terkenal dengan alimnya... orang kelantan kan. siap baca2 kat cincin tu lagi. hehe... and cikna kata dia baca doa panjang jodoh and kekal selamanya. wee... i like! thank you tok ayah!


okay, ini antara hantaran2 nya... dah tercampur aduk aku and gerek punya ni. haha... yang kek bawah tu from gerek to me. the other 8 are from me.


my parents... thank you mak ayah... anak mu ini sudah dewasa...


my brothers! my makcik! love you guys. okay, pose2 ngarut2 ni memang wajib setiap kali tangkap gambar raya. just raya hari tu tak banyak gambar begini. selalu kitorang pedajal cikna. haha... sumbat kuih dalam mulut cikna etc2. he...


dan wajibnya gambar bersama teman2 rapat. my bestest friends. even jarang jumpa, dekat di hati. hehe... kawan2 baik aku since school. DOREMI : Diana, Oja, Rahiza, Eliyana, Mazni, Izaura. tapi... Rahiza belum balik Malaysia. hope my big day, DOREMI is complete. he... love you guys. thank you for the gift! cantik sangat!



okay, itu sahaja untuk majlis pertunangan aku. hehe... sebenarnya... aku malu untuk meng'update. tapi bak kata gerek, malu tapi mahu. mari nyanyi lagu Dina Nazir! sing along! haha... moga jodoh kami kekal selamanya... amiinn...

link for the photographer : http://www.facebook.com/?ref=home#!/xfirdausx (fb)


note untuk gerek :

I LOVE YOU. that is a very big words and i don't say it easily. and i love you. thank you for waiting for me and thank you for the chance you gave me and letting me to know you. thank you for the open heart and thank you for baring my nuisance. thank you the past great years together and i am really looking forward for our years ahead. may will be greater. may Allah bless our relationship and together we find peace for afterworld. thank you for the guidance. i have no regret since i met you. let's work this together. Thank you Allah for this gift.









p/s (i) : maaf ya kalian... mood jiwang2 datang pulak2 pagi2 buta ni... haha...

p/s (ii) : final day of 2010. what i want to achieve before stepping into a new year?

p/s (iii) : gerek is on his way back to JB. bawak kereta elok2 yang... dah sampai, jangan lupa msg i. i mesti dah tertidur that time. but i nak tahu jugak. he...

p/s (iv) : pack weekend. deeyymmm! next week aku tinggal sorang2... nak buat apa ek...








31122010 ~ 2.17am
rumah aku ~ bilik aku

3 comments:

orange maniac said...

aku suke la kaler tu..match ngn rumah baru ko..hehe

jen azmy said...

ok, slalu ko buat aku idola ko kn..
but kali ni, ko idola aku! nk engagement reception mcm ko! simple n stylish!

yanna yazed said...

Piz : thanks piz.. Combination tu cikna pilih. Mak ayah aku special nak maroon. Cikna mula2 baju purple maroon then dia change mind grey. Nice ek.

Jen : weee.. Tq cujen. Nanti ur turn, tanya2 lah I. I will help u. He.. Barang2 aku beli pun takde mahal2.

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com