we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, December 25, 2010

House Warming Celebration

hello2 kalian... yes2, aku dah bertukar status. kikiki... dah gatal kan. nasib baik parents aku okay. if not... bersabar lagilah ye Cik Nurul. ni sebenarnya aku nak buat kerja; tolong kawan check English dia. adoi... aku bukannya hebat mana. tapi dia mintak tolong... bolehlah... sementara aku tak start kerja lagi ni. yehuuu... masih gembira kerana lulus. posting maybe lambat lagi but yang penting, aku dah lulus. hehe... no need to go through interview anymore. he...

okay2, pada hari yang sama aku bertukar status, parents aku pun buat solat hajat dan tahlil sempena naik rumah baru. dan petangnya ajak kawan2 dan jiran2 for housewarming. warm je rasa rumah... and alhamdulillah tak hujan. mendung je petang tu. he... aku pulak, tak makan satu hari tu. kena tahan perut maaa... haha... dan menjaga Diena sebab mama dia balik sebentar tukar baju. Aqiel meragam sampai muntah. nasib baik Diena tak banyak hal. hehe... bila aku pura2 merajuk dengan dia. dia lari2 peluk perut aku. "Cik Luyun, diena mintak maaf..." oh, hati mane tak cair woo...

antara suasana ketika hari kejadian...


ni makayah aku siap pasang khemah lagi. huhu... aku dengar ada khemah je dah terbayang, berapa oranglah yang makayah aku jemput ni... cukup ke makanan? he... yang botak tu dua pupu aku. kikiki...


ni antara tetamu yang datang... eh baru perasan. semua dalam gambar ni sedara mara aku. kikiki... makcik2, mak sepupu, nenek, nenek sedara... cousin2 aku. best betul gigih diorang turun JB ni. thank you sedara maraku! love you guys lah.

okay, saja nak upload gambar ni sebab muka Daus nampak sangat innocent. kikiki... dan muka kongkeng nampak sangat kepoh ye. entah apa di gosipkan bersama Syaza tu! huhu... thanks kongkeng datang rumah i. antara yang terawal pulak tu... wee... i appreciate lah! lap u, lap u! thank you to soma and apiq jua! mane gambar dari apiq ni............. eh, nampak soma sipi2 lah. mane hidung soma? kikiki...


to DOREMI... i love you guys. terima kasih sebab datang. bestnya if Rahiza pun ada sekali. huhu... nanti kita hanging2 lagi ek. nanti Mazni msg, "lagi 7 min aku sampai"... waaa... detail sungguh dia estimate masa. haha... then kau ni Mazni rombongan aku ke... rombongan laki? huhu... kelakarlah... sorry sangat korang tak sempat layan.



to gerek2... thank you for your support. gerek aku sure berpeluh2 kat luar tu. he... siap balik JB bagi mereka yang bekerja di KL. waa... gerek sure flattered. thank you2. and jangan serik eh datang rumah aku. sorry jugak tak dapat layan korang that day.

to Bai dan tunang, dan Encik Farhan... waa... terima kasih meluangkan masa juga. kalian memang best!


okay kalian, next entry aku update pasal pertukaran status aku ek. nak tunggu si Daus bagi gambar ni. aiyoo... budak, hully up lah! saya sulah tidak buleh sabar lagi looowwwhh... haha... okay2, preview untuk entry seterusnya. moga2 encik Daus bagi pictures sudah. gambar ini di captured oleh cousinku, Cik Aj. oh peruuuutttttttt... ni yang Aqiel suka peluk tu. haha...








p/s (i) : aku masih takut lagi tidur di bilik yang ada bilik air seorang2. huhu...

p/s (ii) : Merry Christmas kepada pembaca According To Yanna yang menyambutnya. bagi Muslim, berdosa tau! haha...

p/s (iii) : aiseh... mane gerek ni. sedang ber'msg berbincang... dia boleh menghilangkan diri pulak. tidur lagi ke? petang tadi dah banyak tidur dah.

p/s (iv) : malasnya weekend. sebab kena kemas rumah. tangan masih belum baik. adoyai... bila tangan ni nak molek.

p/s (v) : all pictures are credit to makcikku (Zurina Yusoff), cousinku (Diniey Izzati) dan gerek kepada gerek (Am).






25122010 ~ 11.27pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com