we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, December 21, 2010

give me more Mondays!~

hello2 readers... it's been a while aku menghilangkan diri. berapa lama ek? eh, takdelah lama sangat. baru seminggu. huhu... aku pulak yang rasa lama betul. banyak gile benda kena buat selama seminggu ni. tu agaknya rasa lama betul. haha... and currently adapting in our new casa. copy2 tajuk entry piza. dia selalu tulis, "give me more Fridays". but aku tukar sikit jadi Monday ye. he... mode : happy banget!

begini kisahnya bermula... aku cerita dari sabtu lah ye... hari sabtu adalah hari special aku. special lah... seronok... happy... bahagia... gembira... seronok... dan yang sewaktu dengannya. tapi, ada satu insiden. aku membuka gelang tangan kesayangan pemberian cikna. simple je gelangnya. ada tulisan 'A D I K'. but aku pakai gelang ni dari kecil lah. then tambah2 panjang2 kan gelangnya tu supaya muat di tangan dinosaur aku ni. haha... ahad malam tiba... aku cari2 gelang tu di mana2 di pelosok rumah. TIDAK BERJUMPA! kecewa... sedih... marah... tidak gembira... tidak seronok... dan yang sewaktu dengannya... melalak aku malam tu bersam Cik Mastura Hasim. dia ajelah tempat aku meluahkan segala perasaan. haha...

okay... isnin tiba... setelah puas nangis2 malam tu, pagi tu sambung cari. cari again kat bilik aku walaupun aku tahu mustahil ada kat bilik aku. tapi... cari ajelah. then member aku msg cakap result KPM dah keluar. mak oi... dugaan apakah yang mahu melanda diriku ini... cuak... nervous... gigil... menggeletar... takut... dan sewaktu dengannya... ketar2 jari aku taip IC sendiri. dan... inilah jawapannya!!


hui... fuh... lega gile... kembali gembira... kembali happy... kembali seronok... aku berjaya! yeehhuuu! Ya Allah... time tu rasa mahu... mahu apa ek? hm, takde apa2. just mahu duit! yeay! hehe... syukur2. lepas satu beban setelah berjaya interviu. posting entah bila pulak. hehe... takpe2, asalkan sudah berjaya. seronok2.

then, petang tu sambut bersama gerek. aku request nak makan kat Ewan Corner dekat Sri Putri. yelah, rumah dah dekat kan. hehe... balik dari makan tu... aku kembali mencari gelang. ajak Amir Ridhwan. tiba2 terpegang 1 benda lembik panjang2. GELANG HAKU!! ya... two things in one day? i can sleep soundly that night. kurang nyenyak sebab tidur dengan Amir Ridhwan. dia main komputer. silau tau! haha...







p/s (i) : ni ayah bebel2 sambil pejam mata. bila dia nak tidur ni... huhu... benda yang perlu aku lakukan. benda tu... benda ni... tarikh tu... tarikh ni... orang tu... orang ni... ai...

p/s (ii) : wau! tokyam semakin banyak bercakap. banyak soalan... boy lari naik atas. takkan aku nak lari jugak kot. haha...

p/s (iii) : esok boy pergi singapore. boy... belanja akak... boy shomel2...

p/s (iv) : kena cari lampu tidur ni. aku takut gelap. macam mane boleh terbakar ni? ish!







21122010 ~ 9.55pm
rumah aku ~ ruang tamu depan

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com