we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, December 13, 2010

my new room at Impian Emas =)

hai2 readers... as you all know, aku kan nak pindah rumah. so, di war-warkan di sini, aku sudah fully moved from kampung kastam. uhuk2... sedih sikit. but at the same time, happy jugak. kampung kastam does not feel like before anymore. kalau dulu environment dia best je... suka waktu petang2 minum2 petang dengan auntie, abang jan... diena and semua. seronok. mak pun selalu balik awal sebab nak lepak petang2 bawak pokok mangga. syok2. sekarang... totally work. balik kerja, ngadap tv kejap, terus tidur. oh, mereka memang takde life. haha... kat sini? tak tahu lagi. but tak kisahlah sebab dah set mind neighbourhood macam ni memang selalu tak rapat. so, no expectation. haha...

satu lagi yang aku tak berkenan, adalah kawan ayah aku ni should be moving to our kampung kastam house after we moved out. again i repeat... after we moved out. but dia ni tak sabar2. macam menghalau kitorang. peh hai... baran je aku kan. dia siap belikan kotak2 since before raya puasa hari tu lagi and nak bagi duit suruh kitorang pindah keluar cepat. hello pakcik! rumah belum siap, sabarlah. patutnya ayah aku nak serah rumah 31dec. but dengar2 macam ayah nak awalkan sebab pakcik ni asyik push. ayah dah naik serabut agaknya. dia ditempatkan ada 1 rumah dekat2 rumah aku kat kampung kastam tu. tapi dia taknak. former owner rumah tu India. dia kata ada 'benda2' kat rumah tu. hello again pakcik! belum duduk lagi, mane pakcik tahu?? ala, aku tahu dia nak rumah aku sebab rumah aku cantik, kitorang jaga molek and banyak benda yang mak tambah2. garaj depan and belakang. toilet dah besarkan. bilik cat semua molek lagi. haish!! geram2! oh panjang pulak aku membebel for introduction. haha...

okay2, back to our topic. pasal bilik aku. actually aku nak tunjuk before and after but gambar dalam laptop. dalam pendrive takde pulak. aiseh... tapi takpe. mari2 kita tengok bilik aku masa construction. okay patutnya... bilik aku tara tempat pecah tu je. and toilet share dengan bilik boy. tapi, mak aku nak besarkan sampai belakang and tambah another toilet. pintu toilet tu ditutup.


okay, aku pernah upload picture ayah berangan ni. haha... kat depan tangga belah kanan ayah tu ada toilet baru aku. hehe... nampak tiang kat toilet tu? bilik aku dibesarkan sampai situ. suka bilik besar2.


okay ni pulak bilik yang sudah siap. he... sekali dengan cat dan wardrobe. i love it. sebab biru dia tak terlampau biru. ala2 turqoise gitu. paling bestnya... dapat wardrobe seperti dikehendaki. hehe... aku request meja sebab yelah, cikgu kan... mestilah banyak kerja menulis harus dilakukan. plus, aku dah terbiasa menulis kat meja. and aku pun request almari bentuk L. hehe... suka2.


inilah wardrobe yang ditempah khas. hehe... material kayu dia pun aku suka. lain dari mak. mak punya licin. aku punya macam kasar2 jalur2. he... best.


dan ini... blue daddy in blue room. ni aku nak tunjuk kipas and lampu bilik. he... actually nak pasang lampu dinding je. tapi orang electric tersalah pasang. pasang downlight pulak. tapi apa pun aku tak kisah... sebab i love my room. hehe...

so, basically that's all about my new room. katil still takde. so sekarang tidur atas tilam aje. but the best part. mak beli tilam King yang tak standard dengan katil jati King dia. so... tilam tu dapat kat aku! mak aku beli tilam lain. haha... bestnya golek2 tilam King. susah nak jatuh.










p/s (i) : okay, semakin risau bila dapat tahu langsir kat bawah still belum dijahit. sempat ke for few days ni? adoiyai... lantai2 bekas cat pun not perfectly removed. habislah tahan telinga dengar cikna membebel. haha...

p/s (ii) : aisehmen... dr. faizah ada hal pulak... aisehmen..................

p/s (iii) : duduk rumah yang takde stove ni membuatkan aku sentiasa merasa lapar even dah breakfast nasi lemak dan lunch nasi kukus tadi... aiyo...

p/s (iv) : kedua-dua tapak tangan menggelupas teruk. tangan kanan punya terseliuh tak baik betul lagi. adoi... apakah??

p/s (v) : for a girl... grow up! nak pergi tag2 benda yang boleh bikin aku sakit hati buat apa? best ke nak buat orang gaduh? bongok. think before u act. we are not in UTM anymore...










13122010 ~ 5.11pm
rumah aku ~ Impian Heights-bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com