we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, March 10, 2011

George and Dragons Restaurant

hai2 you all... aku penat sangat. tapi kepala agak tension. patutnya berehat lah kan? tapi entah... macam tak boleh nak tidur. so... aku masak maggie, tengok tv dan sebagainya... dalam kepala... macam nak ke Melaka. uhuk2... pergi Melaka apa yang best ek? gerek lah yang paling best. but then... macam pusing2 pulak kang... hmm... tengah mencongak2 ni... adoyai...

okay, mood happy balik. nak update pasal makan2 hari ahad lepas. yang hari pergi jumpa baby bersama2 Baizura. huhu... after pergi jenguk baby, pergi round2 Pontian. isi perut di Pontian and kami menghala ke JB. haha... last2 ke JB jugak kitorang ni... aku nak ke Bukit Indah. sekali ada derma darah. weee... seronok gile. lepas shopping dan derma darah, kami meghala ke George and Dragons Restaurant di Taman Tasek. nervous woo masa mula2 nak masuk.
okay, kami pun order best sellers diorang. gerek order Sirloin Steak Black Pepper Sauce. aku pulak Chicken Chop with Black Pepper Sauce. hmm... bagi aku, 2, 2 kurang mengancam. harga mereka, hamboi... tak sesuai dengan rasa. hoho... if mahal and sedap, baru puas hati.

aku order chicken wing dia... boleh tahan lah sedap. ni yang terasa nak beli drummet Ayamas ni. huhu... makan sampai pengsan. kecurnya terasa.

tapi... environment dia best. romantik... unik. meja dia, dia guna mesin jahit Singer. kikiki... so kat kaki anda tu, bolehlah hanyun2 macam sedang menjahit. hehe...

dan ada armour. wee... kagum sebentar. tu bendera negeri apa tu ek?

yayang saya sedang memikirkan apa tu ek? thank you sayang for the great day. i love you so much! lama tak sambut birthday. kikiki... kenapa birthday setahun sekali je ek?









p/s (i) : kepala still pusing2 memikirkan plan esok... macamane ni ek... adoyai...
p/s (ii) : lesson plan tak buat lagi. kena buat report mingguan. program permentoran pun tak buat lagi. hadoi yanna... apa nak jadi dengan kau ni... awat pemalas sangat ni...
p/s (iii) : kepala tiba2 tension balik... kenapa kat sini takde SB?








10032011 ~ 5.13pm
rumah aku ~ kediaman warden-SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com