we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, March 29, 2011

warden2 SMVK yang vogue de vass~

hai2 korang... wee... akhirnya kepala macam ringan sikit. hari ni, aku agak tension. entah ek, serius susah sebenarnya handle kanak2 tau. nak marah kang merajuk, bila berkawan jadi naik tocang pulak kang. jalan2 bersama2 edot dan shida dengan harapan dapat melegakan kepala. but then... yang paling best! dapat bercakap dengan anak2 murid yang amat kurindui. tak puas rasanya berbual dengan diorang. sepatutnya sabtu ni nak jumpa diorang sebab match di Kluang. tapi tidak berkesempatan. nasib baik 3 minggu turut2 diorang di sini. oh... seronoknya rasa!




okay2, update kali ni... aku nak cerita aktiviti2 bengong2 yang aku lakukan bersama housemate2 di sini. haha... mereka amat bengong ya. ringan lah kepala bila bersama mereka. haha... tapi... disebabkan Kluang ni agak limited nak round2, tu yang kami mostly ke pasar malam... ke Giant... hehe... oh, new passion : i suka cucur udang. sedapnya... ha, ni gambar semua warden menikmati midnight snack minggu lepas. salah seorang warden lelaki nak belanja. kami apa lagi... laju ajelah. haha... seronok jugak sekali sekala hangout begini kan?



ha, cik shida tu pura2 makan aje. dia takut menayangkan 1 item yang menakjubkan. haha... aku? si kembong. haha... i loike fries cicah sauce with black pepper. weee... extra pedas.


okay, cik shida bersama ustaz nash. haha... shida, jangan main tenung2. kang kang kang... hahaha... u tak tahu, tak tahu! haha... u yang tak tahu yang i sebenarnya tahu perasaan u yang u kata i tak tahu tu! (matluthfi, 2011). hahaa...


dan ini... menjadi kanak2 riang sebentar. huhu... berat sungguh cik edot tu ya. kikiki...


dan akhir sekali... gambar bengong kami yang terbaru. baru ambil sebentar tadi. mencuba cermin mata dan bergambar sampai apek kedai tu bengang. haha... aku menonong blah. takut nak tengok muka apek tu sebenarnya. haha... maaf, disebabkan edot mengambil space yang besar, terpaksa aku menutup gigi aku yang menakjubkan itu dengan arnab CNY. ish!










p/s (i) : yeay! aiskrim kembali lagi. marilah berlari ke peti sejuk bersama2. esok asam boi dan sarsi.


p/s (ii) : masih lagi merasa gembira mendengar suara anak2 murid. esok nak telefon diena lah pulak. haha... seronoknya...


p/s (iii) : lambatnya gaji nak masuk nii... kering kontang kemarau ni...















29032011 ~ 11.16pm

rumah aku ~ depan tv-SMVK

2 comments:

miera come said...

ko sedap2 ngutuk aku ye..

p/s : aku xmenyorok pun item yg menabjukkan tuh..aku bergaya ala2 model makan burger..hahaha

p/s : aku tenung air..salah ke? salah ke? wawawa dont judge the book by its cover..ok x?? hehehe

yanna yazed said...

eh, siapa miera come ni? ko ke shida? haha... janganlah marah sayang. u tak suwit lah marah2. sengau bunyi makin over. hahaha...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com