we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, March 6, 2011

Sambutan Maulid Rasul SMV Kluang

hello2 kalian... hari ni... aku amat happy. serious happy tak larat. student2 sekalian, naughty lah kalian. aku akan menerima dengan senang hati. tak hantar homework pun takpe... aku akan menerima dengan senyuman. sambil tangan menulis borang salah laku. haha... wee... seharian berdating dengan gerek. jumpa baby SBW, then jalan2 shopping. waduh2... another crocs. derma darah. new wallet. romantic dinner. oh hai... happy banget aku!

tapi... update for that is not now. hari ni aku nak update pasal sambutan Maulid Rasul sekolah aku yang berlangsung semalam. a day before kitorang rewang2 sambil makan cucur udang. adoi... sedap sungguh cucur yang diorang buat. udang2 yang amat besar jugak. berebut2 aku dengan anak2 cikgu2. kikiki... malam sabtu tu patutnya sambung rewang but kitorang warden2 buat surprise spotcheck. aku excited meng'check bilik budak2 ni. tapi peluh woo... berkuah ketiak. hasil agak lumayan. handphone beberapa ketul. surat2 cinta. nauzubillah... serem aku membacanya. kamera2 yang tidak mendapat kelulusan untuk bawak ke hostel.
so... ini gambar2 dari kamera rampasan. haha... kamera anak murid aku. sebelum dia mendapat kelulusan, aku pinjam lah kejap. dengan teacher takkan nak berkira koootttt... hehe... so, kami bertiga di awal pagi sebelum berarak. kanak2 sedang berkumpul dia padang.

kanak2 lelaki berkumpul...

kanak2 perempuan... nampak perbezaan bilangan mereka? pengsan woo...


aksi di dapur. selepas kenyang makan kambing dan daging cicah roti. sedapnya...


kanak2 semangat berarak. kuat woo diorang berselawat. i loike it so very the muchy2. mengah jugak aku mendaki bukit. hehe... dengan high heel. tu yang tak sabar2 nak beli flat shoes.


dan ini pula baby Alisha... ya Allah, sangat comel dan bijak. tak merengek. tak menangis. keletah. suka berbual bahasanya sendiri. waduh2... syok if dapat baby macam ni. hehe... nak dapatkan tips dari ibunya. bukan dari mama angkatnya...


weee... aku cuba untuk menangkap gambar seperti kanak2 zaman sekarang. haha... comel rupanya. juling pulak tu. kakaka...


okay, sekian sahaja update untuk kali ini... maaflah takde idea nak berbicara panjang2. badan penat. ngantuk jugak rasanya... tengah tengok Merlin. nasib baik esok and lusa exam. so aku rilek sikit. tapi still minggu ni aku ada observation. adoyai... bilalah semua ni nak berakhir2. uhuk2...









p/s (i) : walaupun penat yang teramat... seronok yang teramat. thanks sayang... sorry susahkan you hari ni.

p/s (ii) : 5 days to go... school holiday! mahu rehat sepuas2 nya sampai pengsan. kikiki...

p/s (iii) : esok dan lusa ada test. balik awal! at least the kids balik awal. cikgu2 tak tahu lah boleh balik awal jugak ke tak. haha...









06032011 ~ 11.54pm
rumah aku ~ kediaman warden-SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com