we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, August 29, 2011

Happy 7th Anniversary to ~ae~

hai2 korang... currently berada di depan TV. akhirnya, duduk rumah sahaja since balik Jumaat lepas. dan akhirnya... dapat menonton TV. huhu... dari hari jumaat berjalan2 aje. jumaat malam after terawih, pergi mored dengan makayah, then sabtu keluar dari pagi teman makayah pergi pasar beli2 barang. then g CS dengan boy. kemudian berbuka di luar. kemudia keluar dengan gerek. waaaahhhh... semalam pun jalan2 jugak. penat2. migrain saya.

okay, entri kali ni nak story pasal anniversary aku dan gerek aku yang ke 7. weeee... tak sangka kan dah 7 tahun? tahun depan sambut as husband and wife pulak. agaknya masih tak romantik macam sekarang ni? huhu... okay, pada tarikh 24 Aug 2011, dengan rasminya hubungan kami telah mencecah umur 7 tahun. and i love every single second of it.

okay, pada hari berkenaan, gerek datang amik aku and menderu kami ke JB. singgah sebentar beli kek untuk anak2 murid tersayang. waaaa... rindu mereka. selepas meng'pass pada salah seorang, menderu kami ke Jusco Bukit Indah. booking tempat di Stonegrills, jalan2 pusing2 dan kembali untuk berbuka.


dah makan kenyang2, teringin Waffle-in-Mug pulak. weeee.... okay, my bag is my anniversary gift. cute kan? love it so much! thank you sayang...


i love you sayang... love you every single second we are together. i'm sorry for what i have done.






p/s (i) : kenapa mood raya macam tak naik2 ni? ish!

p/s (ii) : sedang menonton NCIS. seronoknya... lama tak tengok cerita ni.

p/s (iii) : instant niece? maybe it's a good thing.






29082011 ~ 1.40pm
rumah aku ~ depan TV

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com