we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, June 2, 2009

result sem II 2008/2009

actually aku dh cek semalam lagi. tak sabar2 nk tengok result. yelah, sem ni kn kos aku huru hara sikit. dengan performance drama, socio yang belaja sendiri tu and macam2 lagi lh... seriuslh huru hara. tu yang cuak gile nk tunggu result kuar. gile takut bawah 3.0. pertama kali cuak macam ni. sampai termimpi2 result. aku experienced cuak macam ni bila ngadap upsr, pmr and spm je. yang lain rilek je even teruk. tapi sem ni macam seangkatan dengan exam2 core tulh...

tapi alhamdulillah... syukur sgt2. even aku t'ingin sangat nk dapat dean (dalam mimpi jelah... haha...), result sem ni kira okay lh... tak teruk sangat and tak hebat pun. cukup2 target aku. gigil2 jari tekan id and password masuk aimsweb tu. nasib baik... lega sangat2. dah tak mimpi2 dh. huhu... then aku tengok result gerek. even dia kata jangan tengok (aku cakap aku tak tengok tapi sebenarnya aku tengok dah), dia punya pun okay. dia target dean tapi tak kesampaian. tak pelah... asalkan tak teruk.

hm... boring gilak dok rumah. jadi bibik. tapi mewah tau jadik bibik kat rumah aku. mintak je apa2 kat mak aku, sure dia bagi. 2 tahun lepas dia bagi aku cincin white gold upah jadi tukang masak kat rumah. haha... mewah tak? kali ni, dia janji nk beli kasut clarks (kasut sarung... mcm tak sesuai untuk masa sekarang tapi serius cun gile. aku berkenan sgt2 tapi not for now kot...) so, kali ni, aku nk mintak dia belikan aku crocs. murah sikit dari clarks. haha... bahagianya aku... tapi untuk cuti kali ni je, dah macam2 dia bagi aku. twilight saga milik aku sudah; all 4 books. bahagianya.... happynya... sukanya... so, yang perlu aku buat, hanyalah jadi budak baik and tolong kemas rumah. mudah kan? huhu...


p/s : ketika ini, gerek ke jerantut semingu... windulh dydy... nanti kita tengok wayang ek. janji tau... u tak bawak i tengok wayang... ha, siaplah... tengoklh apa yg eliyana mampu buat. huhu...



02062009 ~ 4.46pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com