we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, June 1, 2009

happy birthday to Mummy

semalam (31may2009) genaplh usia Puan Norzakiah Binti Yusoff 51 tahun... hoho... sori mak, kitorang suma tengah kering. takleh nk bagi apa2 pn. he... nasib baik ayah ada sebagai penyelamat. hehe... so, semalam, kami sambut birthday mak serba sederhana... cukup korum suma ahli keluarga cukuplah... best jgk apa... ni hadiah daripada ayah. romantik jugak ayah aku ni... dia sebok nk bagi bunga. dhlah beli kt MAWAR tu... gile mahal and aku tak puas hati langsung. ceh... harap nama je megah.



dari pagi semalam, kitorang dh gerak g angsana. mak nk beli cincin sempena birthday dia yg ke-51. hehe... dia beli hadiah untuk diri sendiri. kira ok jugaklh... nasib baik Habib tengah sales. dia beli 2 bentuk cincin. cun jugak. aku ada b'kenan 1. dia kata dia takleh belikn untuk aku. dia kta kalau dia belikn cincin mahal untuk aku, kang 'orang' takut nak belikn aku cincin. hm... betul jugak. so, makan dalam jelh tengok cincin mak aku yg cantik tu... uhuk2


petang after balik dari angsana and giant, abang jan sekeluarga datang. hoho... diena makin keletah. geram betul... panggilan terbaru aku, cik run (r tu bunyi cm ren dalam jawi tu). eh, lupa nk cakap, aku bahasakan diri as cik nurul. dulu awl2 dia panggil aku nol, then nunul, then nyunyun, ni jadi cik run plk. bolehlh... aku suka apa2 je dia panggil aku. aqiel pulak semakin montel. suka senyum dah sekarang. kalau dulu asyk berkerut je dahi. sekarang asyk nk senyum je. and dh tumbuh 2 batang gigi. cute gile. geram2... disebabkn kesesakan ekonomi kini, aku and boy tak dapat beli kek. and abang jan datang sebagai penyelamat dengan membeli kek. huhu... diena makan 1 slice sorang2. hebat2...

aqiel dah besar. genap umur 5 bulan esok (2jun2009 sebab dia lahir 2jan2009). montel kan? pipi dia kena gigit nyamuk tu. cian budak ni. cute kn? besar ni mesti hensom. hehe... anak sedara aku kn, mestilh hensom... makcik cantik, nieces mesti cntik jugak, nephews mesti hensom jugak. haha... jeles lh tuh.




p/s : dydy... jadi eh kita tengok wayang. windulh... miz u a bunch. g outstation tu jangan nakal2 tau.

"HAPPY BIRTHDAY EMAK"







01062009 ~ 3.36pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com