we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Thursday, June 4, 2009

seat belt... lalala~~

hari ini dalam sejarah... aku bangun subuh kul 7am (ni bangun seperti biasa okay... just nk bagitau apa yang aku buat hari ni). adik aku hari ni test jpj, aku bangun nk ingatkn dia tips2 lh biar dia ingat... aku dok risaukn pasal parking. parking kn byk witnesses. so, silap sikit je memang terus nampak, terus failed... lame gile aku tunggu budak ni balik. siap leh on9 berjam2, mandi, masak 3 lauk lagi... sidai kain... tak muncul2 lagi budaknya... ayah aku balik pun tak muncul2 lagi...


so, sedang aku mnyidai kain, aku dengarlah suara ayah aku berbual. aku pikir berbual tepon. sekali dengar suara adik aku. aku jerit lh dari belakang rumah tu.

"BOY!! MACAMANE??!!"

"failed..."

"biar betul? salah kat mane?" di kala ni... dia dh depan pintu belakang ngadap aku.

"boy lupa pakai seat belt" aku tersentap. haha... actually, pagi tadi tu, aku ingtkn pasal bukit, pasal macam2 lh. then after dia kuar pintu, aku t'ingat nk ingatkn dia jangan lupa pakai seat belt. tapi mak aku dh menderu laju. aku pikir nk msg dia je ingtkn pakai seat belt tapi sebab ngantuk sgt, layan tido. haha... baru padan muka aku. coz mak and ayah aku kena kuarkn rm120 lagi untuk retest jpj. (harap2... crocs aku still dapat)...

"parking lulus tak?"

"boy dah serabut failed on the road, parking pun failed jugak" nauzubillah... ada jugak orang macam ni kn? haha... tapi harap2 dia pass before dia sambung belajar. kalau tak, payah lh...


dengan itu... di sebabkn faktor ini jugaklh, aku suh gerek wat 1 design baju. kiranya konsep dia seat belt but mcm couple shirt lah. ni draft pertama. sape berminat leh bagitau aku.. huhu...




p/s : baju ni idea aku jugak tau... gerek aku buat bisnes printing baju. so, sape2 yg nak buat baju or banner, banting, boleh contact aku. hehe... promote sebentar.







04062009 ~ 2.39pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com