we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, February 2, 2010

belated gift~

update kali ni masih lagi tentang gerek saya. haha... maaflah kepada pembaca. bila dah jarak jauh ni, mestilah asyik rindu2 aje. bak kata KJ, blog aku lepas ni mesti asyik cerita pasal rindu2 gerek je. ha KJ! jangan buat2 lupa. ko ada cakap kat aku tahun lepas okay. haha...

entri kali ni pasal hadiah yang aku nak bagi gerek pada anniversary kitorang yang ke-3 but disebabkan kat JB ni ada satu tempat je boleh buat dan tempat tu dah tutup, tak dapatlah nak bagi... last2 last week masa jalan2 dengan gerek terjumpa tempat buatnya. tak pikir panjang, terus buat. ceh... macam murah je at first kan. rm20 je. inilah hadiahnya...


tetapi... rupanya ada hidden charges. kurang ajar sungguh. rm20 tu paling basic tanpa tapak. tambah tapak rm20. tambah colour berapa entah. then dalam tu kan kosong, boleh nak tambah isi lilin dalam dia, tambah rm60 kalau tak salah. dia promote lah kata whole life warranty. ada lagi lah nak tambah2. last2 kitorang buat tapak je. colour memang takde dalam choice lah sebab colour dia tak cantik. baik plain macam ni. tapi next time banyak2 duit, nak buat yang isi lilin kat dalam. whole life warranty kan. sentimental value ni.





so kepada sayangku... "HAPPY BELATED 3rd ANNIVERSARY"
walaupun you yang bayar. hehe... iloveyousoverymuch!







p/s (i) : tak suka tau you tepon cakap slow2. tak suka!!

p/s (ii) : waiting for mak dan ayah... diorang jadi datang tak agak2?







02022010 ~ 5.10pm
bilik aku ~ g17-217

6 comments:

Unknown said...

hahah aku ada cakap eh???hhehee
aku suka ayat yg last...walaupun you yg bayar hahhahaha

yanna yazed said...

mestilah ada. klu xde, aku xtaruk nme ko. leh kna sue tuu... hehe...

haha... yelh, ms 3rd anniversary, niat aku nk byr. tp skrg, biasalh, dh kje kna support yg blaja. huhu... "aku si materialistik"

jen azmy said...

"aku si psikotheraputic"

yanna yazed said...

apa bnda tu?

azuan said...

hehe..br leh komen..xpe pn i byr..untuk tangan kita berdua..jg baik2 tau jgn cair...

yanna yazed said...

ok, i jg elok2... janji tau nanti kita wt yg isi lilin plk. whole life warranty kan...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com