we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, May 4, 2010

hello KB~

huih, updating at my aunty's house. guna laptop pakcik i. berpeluh after ngemas2... tokyam tak sihat sebab tu kitorang balik KB. kitorang tu stand for ayah, mak and aku. selalu naik flight. tapi flight mahal sangat sekarang plus mak ayah banyak lagi expenses lain, so kami naik lah train... train....... train.... 12 jam dalam train. nauzubillah... aku dah lupa macam mana rasanya dalam train atau bas dengan sangat lama. pelbagai gaya tidur. pelbagai aral. sampai juga pada pukul 7.40pm isnin lepas. depart from jb pukul 5.40am pagi isnin tu. aku bangun tidur pukul 3am okay. haih...

dalam train, aku membayangkan cerita harry potter. kenapa dalam cerita tu naik train ni macam best je... seronok je. dengan pemandangan yang marvellous. naik atas landasan ats laut. kenapa2?? kenapa?? kenapa KTM tak macam tu? uhuk2... train buruk, coach cafe rosak, coach aircond rosak. tapi alhamdulillah selamat sampai... huhu...

updating dari laptop pakcik aku. cikna kat sini minggu lepas scan gambar2 lama and save kat komputer ni. so kali ni... aku letak gambar2 lama aku lah ek. lama tak lama mana lah... tapi lama lah jugak. time slim melim, free hair lagi. hehe...

okay, gambar ni kat rumah lama aku kat KB. sekarang dah jual sebab mak ayah aku beli rumah kat JB. sayang rumah ni sebab mak ayah aku yang design. beli tanah then bina rumah. but di sebabkan kitorang jarang balik and rumah tu tak terjaga, last2 ambil keputusan jual.

gambar time ayah long kahwin. mak aku dulu suka tempah2 baju. ni tempah sekali 3 dengan cousins aku sekali. yang tengah tu bukan cousin. lagi 3 tu yek. dari dulu pantyhose memang wajib. pelbagai colour okay... huhu...





p/s (i) : okay, ayah dah susun jadual makan di KB. nasi itik daun pisang - checked. nasi sumatera - checked. nasi hover? esok... oh sedapnya...

p/s (ii) : do not check on me again. do not deny because u did.






04052010 ~ 5.20pm
rumah cik jana ~ ruang tamu

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com