we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, April 14, 2009

aku ke yang salah?

aku rasa aku tak salah. apa yang aku dah buat salah? aku tak tahu dan bagi tahu lah aku. jangan tiba2 serang aku macam tu. aku terkejut. mungkin ko tak perasan ko pun ada salah, tapi aku perasan. aku boleh tegur ko tapi masalahnya ko lain sekarang. sangat lain...

aku tak tahu nak kata apa. aku harap ko sedar lah... ko lain sekarang. mungkin sebab ko rasa ko ramai kawan. aku sorang2. kawan2 baru ko tu, sebab ko tinggal dengan diorang. jangan pikir sebab ko tinggal dengan diorang satu sem, ko jumpa kawan dunia akhirat ko. aku yakin diorang baik. aku kenal diorang, kawan aku jugak. aku tak sebaik diorang. tapi pikirlah... jangan bandingkan aku dengan diorang. sebab kitorang lain...

kalau ko perasan aku yang berbeza sekarang ni, ko teliti diri ko. lain atau tak. jangan tanya kawan2 baru ko. sebab diorang tak kenal ko yang dulu. diorang just kenal ko yang sekarang. aku memang berbeza sebab aku nak kejar ko yang berbeza. aku nak berdiri sama tinggi dengan ko yang berbeza.

ayat2 ko sekarang pun makin kasar. kalau dulu, aku berani tegur ko. sekarang? aku tak berani. sebab apa? aku nak jaga persahabatan kita. aku tak nak terjejas. ko tau kan aku akan jauhkan diri sekejap kalau rasa kita ada masalah. tapi kenapa sekarang ayat ko tajam je... dulu ko sangat lain. agaknya ko dah tak consider aku as kawan. aku mintak maaf...

aku harap kita boleh jadi macam dulu... aku mintak maaf abaikan ko sebab aku rasa terabai daripada ko. aku pandang ko sekarang bukan kawan yang aku kenal dari dulu. tapi kawan kepada kawan2 baru ko... sebab tu, janganlah tukar kolej... kita akan semakin jauh.





14042009 ~8.21pm
bilik aku ~ u7a-903

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com