we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, May 13, 2009

mode : twilight mood

huhu... xsmpai sminggu pn lagi aku ada kt rumah... tapi bosannya... nauzubillah... mcm dh sbulan. dhlh dok rumah aje... gile bosan. makayah busy keje... huhu... nk kuar selalu, kang diorang mengamuk. lagipun... aku xde duit. huhu... ada hati pulak nk kuar. ni pun mingu lepas nasib baik kak shila kawin. ada jugak aktiviti luar aku. kalau x... rumah jelah. sampai xtgk cahaya matahari pn... kuar rumah utk sidai kain je. huhu... tu pun kalau kak ruby xsidai. kalau dia sidai, mmg aku dalam rumah jelh... hoho...


nk tgk gmbr kak shila kwin? cun seh... dh lme tak jumpa dia. mmg lain after mekap. tapi prangai still same. brutal dia mmg mcm dlu jgk. lme jgklh aku tak jmp dia. ada dlm 2 tahun. huhu... dia yeye call aku suruh datang. membebel2 dia bila aku kta xleh lme2. hehe... sori kak shila... SELAMAT PENGANTIN BARU. semoga kekal ke hujung nyawa....


ha, inilah gambar aku bersama pngantin. aku xtau pulak tema wedding dia hijau. skali datang2, huhu... pndai aku pilih tudg. cun bila tgkp gambar. hehe... kak shila selamat menjadi isteri kepada abg acap (boyfriend dia dr dl tau... aku kagum) pada 9mei2009. semoga sentiasa dalam rahmat-Nya dan dikurniakn seramai anak. huhu...








hm... boring2 kt rumah ni... aku syukur boy belikan aku buku twilight saga. tapi baru 2buku; new moon (2nd book) and eclipse (3rd book). aku br je abis baca new moon and dh start baca eclipse. sedih terasa... sebab aku mesti nk abskn cepat. kang kalau dh abis baca, aku nk buat apa lg kt rumah? huhuhu... msti boring... ni atleast ada jugak bnda aku nk buat. hm... lg 1 mslh aku... sape nk belikan aku buku breaking dawn (4th book). twilight (1st book) still boleh hold sebab dh tgk movie dia tapi aku still nk jugak buku twilight sebab nk baca yang detail2. movie dengar katanya dh ubah banyak... hm... sape nk blikn aku breaking dawn??!!! uhuk2...


ok, nex entri aku wt review pasal new moon ek... hehe... aku suka gile buku tu. tapi banyak about jacob. edward kureng... tapi once dia balik, mmg sweet lah bella and edward. ok, till then...




13052009 ~ 8.26pm
rumah aku ~ ruang tamu-depan tv

4 comments:

rul ehsan :) said...

bosan2 ko ingat la kenangan2 bersama ak...sti enjoy...haha

yanna yazed said...

hehe... insyaAllah... tp apa ek kngn kita b'sama. huhuh... ya, i'll always remember u and the rest.

rul ehsan :) said...

haha..ye la ek...per kngn kita bersama ek... der kot...hukhuk

yanna yazed said...

haha.. apa yg ko ingt kita wat b'sama? aku ingt pesta knvo... meetg... hm, apa lg ek? tgkp gmbr klb tu... yg ko ingt apa? huhu..

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com