we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, September 26, 2010

movie review : Devil

hello2... dah pukul 10pm lebih seh... weekend yang amat memenatkan. seriously memang takde rehat. dengan semalam sekolah, then straight away photoshoot kat studio. then beraya. then tak sempat buang air, adik aku dah ajak pergi tengok wayang. haha... and hari ni? the whole day di UTM. photoshoot. capek donk! tapi... puas hati! Encik Daus did a very gooooooddddd job! thank you bebeh. khidmat anda akan diperlukan lagi. hehe...

okay, kali ni aku nak komen pasal movie aku tengok semalam dengan adik aku. DEVIL. hui... tengok preview macam seram kan. plus adik aku kata best gile. so, petang semalam, gigihlah kami ke Jusco Tebrau. wayang start pukul 7.20pm. so ada about sejam untuk jalan2. aku heret adik aku masuk beberapa kedai survey barang2. adoyai... mahal tak larat. time2 ni lah nak nyanyi, "Duit, duit... Di mana kau, Duit..." tak apa, bila ada kemahuan, di situ ada jalan. aku tukar sikit. di mana ada kemahuan, di mana2 ada jalan. kena usaha cari aje. yes! positif bebeh yanna!


back to the point ya. digression pulak aku ni hari ni. okay, cerita ni seram. tapi tahap keseraman dia tu... okay2 aje. if dari 5, aku bagi 2 and half. lagi satu, ada 1 tempat aje iaitu dalam lif tu. so, everything jadi dalam lif. memang ada scene luar2 kat bangunan etc, but tulah... kejadian pembunuhan kat dalam lif aje. so, keseraman pun kurang sikit. and, masa pembunuhan terjadi tu, gelap. lampu padam. so kita tak nampak kejadiannya. tahu2, "Eh, mati dah dia ni?" okay, cerita berkisar pasal 5 orang stuck dalam lif. tak tahu punca lif tu stuck. then 1 by 1 mati secara misteri. lampu padam, seorang mati. guard yang menjaga cakap, syaitan punya angkara. but sebagai polis, takkan nak percaya kan? but akhirnya memang sangat2 misteri and polis tu slow2 percaya. salah seorang dari 5 orang tu adalah devil yang menyerupai manusia. dia memang sengaja pilih 4 orang ni. sebab diorang ni boleh dikategorikan sebagai orang jahat. perompak, pencuri, penipu, and salah seorang terlibat dengan langgar lari. jadi kiranya, devil tu nak bunuh 1 by 1 sebagai hukuman cash di dunia lah. tak payah tunggu neraka. hoho...

okay, after tengok wayang, adik aku sebok nak makan Nando's. aku pun baru first time nak makan ni. so, macam debar2 nak order. haha... last2 aku order 1/4 chicken + 2 sidelines. aku ambil nasi dengan chips. hmm... Kenny Roger's better kot. tapi bestnya Nando's sebab kita boleh pilih kepedasan. sedap jugak. soup dia besarr.... nasib ambil 1 je. hehe...


makanan aku : tak ingat lah nama sidelines dia.


makanan adik aku :


and Nando's ada sos yang dijual dengan harga rm8.90. ada 4 perasa. atau boleh di katakan level kepedasan. ada pedas, mild, extra pedas, garlic. unik jugak ye... brand Nando's sendiri ye kawan2.







p/s (i) : photoshoot dengan Encik Firdaus dan Cik Hafizah. seriously sangat seronok. jakun jugak. sori Daus, aku memang tak pandai melompat. lempar mortar pun aku tak reti. hehe...

p/s (ii) : lagi 2 hari nak konvo. baru hari ni terasa mood konvo setelah melawat Safura di Agora. hehe... sori Saf, bunga kecik aje. Congratulation bebeh!

p/s (iii) : nak bunga yang Majang jual tadi... tadi apasal mahal sangat??

p/s (iv) : tak sabar nak upload gambar kaki kami. hehe... sabar ye kalian. mesti kalian suka tengok gambar kaki. even kaki je pun. lagi2 kaki aku yang cute meletop2 tu. haha...






26092010 ~ 9.37pm
rumah aku ~ bilik aku

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com