we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Wednesday, September 15, 2010

raya kedua di KB =)

hai2... setelah beberapa hari, baru hari ni berkesempatan nak cerita pasal raya kedua di KB. huhu... seperti biasa raya kali ni, lepas subuh terus tak tidur. aku online kejap. cikna pulak sambung online untuk mengupload pictures. huhu... dengan lajunya cik hapisang mengkomen. so seperti biasa, cik baydah keluar dulu ambil enda. then kitorang pergi ambil tokyam.

destinasi pertama, rumah loya. hoho... rumah lawyer. kedudukan tidak dapat dikenalpasti kerana saya memang buta sikit jalan2 di KB. tahu2, "Eh, dah sampai?" terus keluar, masuk rumah, makan. haha... okay, mari story sikit pasal lawyer ni. orang kenamaan. hebat. katanya lawyer terhebat di kelantan. kesahihannya, saya tak tahu. nama dia, Datuk Shukri Mohamad, Penasihat Undang2 Istana Kelantan. pasal pemasyhuran Sultan Kelantan tu, beberapa kali dia keluar paper. masa former Sultan Kelantan masuk hospital di Singapura, dia pun susul untuk update dengan Sultan.

rumah dia amat besar. dan amat cantik. okay, aku tunjuk satu sudut je. tadaaa... cantikkan? kanak2 sedaplah mandi. kita sekali kuak dah sampai lah. tapi still nice kan?


ni kan depan pintu masuk rumah dia. semua macam tak ready lagi tapi cameraman tak bertauliah kan. he... okay, ya, x5 belakang tu Datuk punya.


ni kitorang bersama2 Datuk dan Datin. diorang sangat humble. nenek sedara aku yang tudung peach tu. Datuk and Datin kata, diorang perlukan orang2 tua kat rumah diorang sebab diorang dah takde orang tua, takut anak2 tak pandai hormat orang tua. so nenek sedara aku ni as replacement lah. humble kan?


my favourite pic. kazen aku, aku, cikna, abg aku. aku pikir aku gelap pakai tudung shocking pink. cute pulak nampak. ala2 manja gitu gaya... auw. love it!


picture ni pun i suka. enda with all the girls. aku paling muda lah. tapi mak ni... dia sebok nak suruh orang ambil handphone dia pulak. aisey man... mak...


after pergi rumah Datuk, pergi rumah bapa sedara aku pulak. area mane jangan tanya sebab i seriusly tak tahu. hehe... makan nasi beriani ikan. oh, my favourite. aku tak suka nasi beriani. but nasi beriani ikan i suka. ada banyak dessert. cream puff, cupcakes, puding mango, custard, caramel. wow... anak dia masak sendiri. syok2. sorry takde gambar sebab kelam kabut ketika ini. kitorang berpecah. aku pergi wedding kawan di Pasir Mas. yang lain di perjumpaan family di Pantai Chinta Berahi a.k.a Pantai Cahaya Bulan.

oh, poji amat cantik. simple but really nice. tema dia... confuse sekejap. merah putih but ada hitam sikit. alhamdulillah, takde aral pergi rumah poji. orang kata jalan ke Pasir Mas jem but masa nak pergi tu clean and clear. tahniah poji!


malam tu, open house kat rumah pakcik sedara aku seorang lagi. hmm... pictures banyak but takde yang cantik. cukup aku katakan, kitorang menikmati serati malam itu. adoi, cedap! apa itu serati? sila google ya! and before balik rumah, aku, cikna and boy singgah sebentar di Kemaman Kopitiam. makcik aku kata kopi dia kopi haipeng. hui, penuh orang... tapi kureng sikit best dia sebab roti dia tak cukup panas. but layanan, first class! diorang memang best!







p/s (i) : cantikkan baju raya kedua aku? aku nampak cute... lalala~ (cemburulah tu....)

p/s (ii) : at last, kat JB. after 8days di perantauan. hoho... tapi masih kecewa kerana tidak dapat menempah. hmm...

p/s (iii) : oh, rasa nak deman. hidung sakit... selsema... telinga pun sakit. adeh hai... musim raya, bertukar cuaca. KB redup... N9 gile panas terik nauzubillah... JB? esok kita tengok ya.

p/s (iv) : Selamat Hari Malaysia, negaraku... <3






16092010 ~ 12.47am
rumah aku ~ bilik aku

4 comments:

serene said...

yana ni heidi laa.. ingat x? kite tuition sama? hehehe.. ak ikot blog kau da lama, tp kau mesti x tau tu ak kan... hehehe

yanna yazed said...

huhu... serius xtau. thnx weh. n surprise jgk ko jmp blog aku. hehe... silent reader seh. n mmbuatkn aku t'haru. hehe... apa cer skrg?

serene said...

hahaha... tu la diaa... mcm mana ak leh stumble upon ur blog ntah.. lupa daa.. btw, add la kat FB. ok?? kalau ada azahnyer FB ada la ak.

yanna yazed said...

huhu... xdelh fb azah. nme ko apa? aku search xjmp. ko search aku. aku gn nme pnuh. nurul eliyana mohd yazed.

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com