we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, November 25, 2011

Happy E-Day Am+Amalina =)

hai2 korang... mula2 nak mintak maaf belum nak update pasal makanan2 kitorang makan di Bukit Tinggi. macam takde mood pulak. ewah! kena ada mood lah baru macam lancar je menaip kan. huhu... aku sedang keseorangan di rumah. again. adoyai... bosan ya. setakat ni, aku rasa jiran sebelah ni mesti dah pikir bukan2. cuba you guys bayangkan, gerek pergi kerja at 8am. kemudian balik tengahari or petang. then siap2 kitorang terus keluar jalan2 dan ke restoran gerek. balik 1am lebih kurang. entah apa agaknya diorang pikir. consistently kitorang takde di rumah dan awal pagi buta. "entah2 budak 2 orang ni buat kerja2 tak senonoh kot... kerja apa je balik lewat malam setiap malam?" haha... pemerdagangan manusia.






okay2, hari ni aku nak update pasal majlis pertunangan salah seorang gerek kepada gerek aku. ha... pening kan ayat aku? haha... salah seorang best friend gerek lah. tahniah Encik Idzham di atas pertunangan anda dengan pilihan hati; Amalina. bak kata gerek, "kuat jodoh diorang ni. walau pernah ada masalah, akhirnya bersama jugak". weeee... aminnn... semoga berkekalan ya.



gambar favourite aku. huhu... i like this! nak like juta2 kali. hehe... suka jugak kedudukan bantal tu. ish, kreatif jugak aku ni. (okay perasan! haha...)




gerek2 dan yanna bersama pasangan yang baru bertunang. aku je yang dah halal nak peluk2 ye dan dibenarkan melakuinya di public. haha... hmm... am ni lari sangat colour dia dari amalina. tapi gerek kata, "inilah am". apa maksud dia? gerek2 je kot yang tahu. huhu...



ha, ni pasangan yang bertunang beberapa bulan yang lepas. hari ni genap 11 bulan 1 minggu. huhu... dan sudah menjadi suami isteri 1 bulan 4 hari. suwitttt tak kami. okay2, aku tahu colour baju dan tudung aku sangat berbeza. tapi ngam kan? haha... if kalian rasa tak ngam pun takpe, i rasa cun. kikiki...



sepanjang 2 hari trip rombongan am ni, aku excited gile okay. gerek aku siap cakap aku macam budak sekolah pergi trip. huhu... dari JB gerak dalam 5pm. singgah sebentar di mersing. makan kat kedai pirate wooo... syok2. dan dapat tengok Malaysia. time tu Malaysia lawan apa ye? Myanmar eh? tak ingat pulak. malam tu sampai ke Kuantan, gerek2 terus ajak ke Teluk Cempedak. wah! jakun2! nice okay tempat tu! thank you kepada am sebab sponsor tempat tinggal yang best! dan after majlis pertunangan, kami ramai2 ke Kuala Terengganu. singgah banyak tempat. shop baju batik gerek di Pasar Payang kemudian makan sotong goreng tepung area airport. semua lapar. memang berebut2 makanan. aku terpaksa tunggu diorang berebut. tapi mestilah aku takmo ngaku kalah. kang aku tak berebut sekali, aku tak dapat makan. haha... overall, i enjoy the trip. bestnya!!



last sekali, picture of the day. komited kan?






p/s (i) : okay, hari ni aku nak pastikan, dapat tengok Breaking Dawn. gerek busy lah. kesian kat dia pun ada. tapi takkan aku nak terperuk aje kat rumah kan?



p/s (ii) : nak Crocs Kadee jugak. aiyooo... susahnya nak pergi shop! dan hadiah untuk majlis kahwin tak beli lagi. nak beli hadiah apa?



p/s (iii) : ohoi... boleh balik JB tak hujung minggu ni? rindu JB. eh, baru seminggu je kan? rasa lama seyh...









25112011 ~ 10.05am

depan tv ~ rumah sewa gerek-Melaka

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com