we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, November 7, 2011

Majlis Pernikahan ~ae~ (21.10.2011-3.30pm)

hai2... menonton Soffiya hari ni amat menyakitkan hati ye. dengan tv3 asyik tak molek aje. then ceritanya semakin panas. waweeee... sakit jantung tengok. plus ramai pulak budak2 datang. ada aje urusannya. adoyai! kanak2, mak nak tengok tv ni pun tak senang ooiiii....! nampaknya malam ni tidur seorang. nak panggil budak tidur sekali. teman. hehe... shida cuti, edot ada hal yang tidak dapat dielakkan. huhu...

okay2, hari tu aku dah update pasal majlis khatam qur'an, hari ni aku nak update pasal majlis nikah pulak. wuwuwuw... sorry lambat update. raya kannn... okay, gambar pertama : gambar kami selepas majlis nikah. thank you my little cousin; Diniey for capturing this photo. comel je kan picture ni. hehe...

ni pelamin mini untuk nikah di rumah kami. mula2 aku tak berkenan. too simple. then bila dah capture and touch up sana sini, nice, simple and sweet pulak rasa.

gerekku ketika melafazkan akad. dup dap dup dap ketika ni. tapi serius masa pantas sangat sampai aku tercengang, "eh, aku dah jadi bini orang lah ni ek?" gerek aku lafaz serius laju. haha...

mas kahwin aku. thank you sayang. you always think for the best for me. i love you.

my family. cantik kan biru diorang? thank you mak ayah, abang, boy for making this possible. i love you guys with every single breath i breathe. ayah awal2 majlis dah menitik2, aku buat2 tak nampak. haha... mak kat belakang memang lah aku tak nampak. tapi bila part sakinah tu, serius memang sedih. aaaannnndddd... first time abang and boy cium haku! wuwuwuw...

my mokna! thank you cikna for everything you have done. can't pay you with anything in this world. only Allay can repay for all you have done since i was 1 day old, until the person i am today.

my family!! tak semua ada. suwiiittt tak kaler kami? aku amat suka ya pink + blue. so time nikah, ini adalah tema kaler aku. parents aku pakai biru, yang lain pakai pink. aku putih. so, aku menonjol lah among them.

okay, nak tunjuk baju nikah aku. simple je baju kurung. but serious i'm loving it. rasa seksi. hahahahaha! (statement tak boleh blah!)


overall, masa berlalu begitu pantas. sangat2. tahu2, lafaz sudah, aku jadi isteri gerekku. taking2 pictures, majlis selesai. malam tu masih busy sebab menyediakan last preparation untuk keesokan harinya. aku pulak pekatkan inai sampai tertidur. tahu2 pukul 3.30am tidur dihimpit cikna and cik baydah. haha... thank you aunties and cousins. i love you guys so much!






p/s (i) : serius geram dengan tv3. rosak semacam, then tiba2 bila dah okay, Soffiya dah habis pulak! adoyai! bengang gua!

p/s (ii) : suamiku di melaka. aku di kluang. hmmm... bila lagi mahu ketemu sayangku? lalalalalala... sendiri tulis, sendiri baca, sendiri rasa geli. haha...

p/s (iii) : oh lupa nak wish untuk readers sekalian, Selamat Hari Raya Aidil Adha kalian :)






07112011 ~ 8.34pm
depan tv ~ ruang tamu-kediaman warden SMVK

2 comments:

haha said...

you cantik laa teacher . hihi
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat :D

yanna yazed said...

haha... thanks dear. belon datang tau. dia bawak boipren. kikiki...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com