we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, November 15, 2011

Majlis Resepsi ~ae~ (23.10.2011-3.00pm)

hai2, lama aku tak update ye. agak busy sekarang ni. dengan gerek dah bukak restoran. ewah! gerek aku tauke seyh sekarang. share bertiga dengan kawan dia. huhu... tapi... dengan adanya restoran ni, makin busy lah gerek aku. apakan daya. terima ajelah. so, everything all new to me. adapting ya. insyaAllah aku okay. lagilah minggu depan dah start cuti, so i will be staying with him. so, tak kisahlah dia busy pun. sebab aku akan bersama dengan dia selalu. haha... (ayat tak boleh terbelah!!)





okay2, hari ni aku nak update pasal majlis resepsi sebelah gerek pulak. khatam sudah, nikah sudah, majlis sebelah aku sudah. so, turn belah gerek pulak. kali ni, banyak benda sikit aku pilih. haha... gerek bagi kebenaran. so... aku nak kaler hijau yang Elyana kahwin tu. ohoi... memang minat amat kaler itu k. kalau tak dapat kaler tu, aku nak royal blue. so sekarang baru aku tahu yang warna hijau tu namanya ialah emerald green. komersial sikit nama. mak aku panggil hijau kepala itik. haha... tradisional habis! so inilah kaler yang aku pilih, tapi gerek yang design bajunya. pelamin yang aku pilih jugak. weeeee! i'm loving it. simple but sweeeeetttt....




my family. time ni aqiel merajuk dengan aku. 2 hari dia merajuk time ni. diena pulak happy gile aku jadi prinsas. haha... aqiel cakap, "cikyun pretty tapi kenapa cikyun taknak kawan dengan adik?" haha... kasihan anak buah aku ni. sorry sayang, cik luyun busy sikit. nanti cik luyun beli present untuk aqiel ya!



orang kuat di sebalik majis saya. can't make it without you guys. love you guys so much!! nampak alleya berdiri tercegat tengah2 aku and gerek tak? time ni dia hilang sebentar. then abang pergi cari grab ke depan. haha... amboi! tokyam pun nak enterframe. kikiki...



adikku yang mengong. habis bulu mata palsu aku. haha...

okay, ni pulak poster yang kitorang letak di dalam bilik pengantin, di hadapan entrance masuk hall. idea from me. hehe... nak ada stand LK tu kat sebelah guest book. nice kan? ceh, puji diri sendiri pulak.




ni pulak banting gerek buat. adik dia yang edit. nice jugak kan? aku suka tulisan dia. banner aku tak sempat tangkap gambar. tapi nak cakap, nice jugak sebab gerek yang edit. hehe... i love you sayang.




overall, i enjoy all my events. dari khatam yang mengaji gigil2. kemudian nikah yang simple nervous2, "eh, aku dah jadi bini orang?". then majlis sanding yang havoc. sebab anak2 murid ramai gile datang dah mengusik ketika aku berjalan di red carpet. majlis belah gerek pun best. rasa segan ketika sampai yang semua mata pada kitorang. dah aku dah pandai pakai heel pacak tanpa goyang wokay! kikiki... memorable experience. won't forget! seronoknya!







p/s (i) : gerek semakin busy. aku pun mem'busykan diri untuk 5s sekolah dan asrama. asrama? pengsan. gile hape??


p/s (ii) : kekenyangan makan tomyam. huhu... dan terus membuang. oh rugi!


p/s (iii) : tadi soalan paper BI. adoyai! serius aku tak sangka soalan literature tu yang akan keluar. uhuk2... kasihan anak2 muridku.


p/s (iv) : 3 more days to go! yeay! tak sabarnya nak ke terengganu! weeeeee!








15112011 ~ 7.57pm

katil aku ~ bilik aku-kediaman warden SMVK

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com