we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, November 8, 2009

food festival~~

hari ini adalah hari jadi CIK HAFIZAH BT ABD HADI. di blog ACCORDING TO YANNA milik saya ini, saya ingin mengucapkan selamat hari jadi. semoga anda panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu. moga di temukan jodoh dan berkahwin pada umur yang anda inginkan. segera mendapat anak (bunting pelamin lagi best). moga dapat belajar setinggi yang anda harapkan... dan yang penting, semoga persahabatan kita kekal selamanya. thanx in every single way of a friend. haha... ini hadiahku untukmu...


ini pula hadiah dari makcikku untuk keluarga kami. lalala~~ takkan nak beli untuk piza je. aku pun telan2 liur tengok cupcakes ni. maaf ye piza, aku boleh beli sikit je untuk ko. takde bajet lah bebeh... ops, lupa nak sebut. terima kasih kepada si pembuat cupcakes favouriteku; CIK MAZIAH! sampai depan pintu tu hantar. hehe... thank you so much. suka gile!!


seperti tajuk yang telah tertera, selain cupcakes, kami sekeluarga juga menikmati KUZI!! hui... ayam goreng sebelum dijadikan kuzi memang mencabar keimanan. adalah beberapa ketul aku rembat. cikna dah bising2. ops, lupa nk sebut. kredit tu cikna kerana telah berusaha dari pagi ke petang memasak kuzi tempahan auntie timah; kawan mak dan peminat setia kuzi. sejak tok yam kuat masak lagi. inilah delivery untuk auntie timah...


dan ini pula... kereta idaman. adei... boleh ke aku miliki? aku nak jazz pun cukuplah. boleh tak? hoho... ini bukan food okay. ini jumpa ketika men'delivery'... wah... dy, belikan i jazz pun cukuplah. kikiki...

p/s : agak2 gerek dapat call SPA tak esok and diorang bagitau result tak? hmm... tunggu jelah.

08112009 ~ 9.12pm
rumah aku ~ bilik aku

4 comments:

orange maniac said...

sdp la...
terharu i lala

yanna yazed said...

haha.. happy b'day lala... hope u enjoy ur day

amyzainal said...

jangan lupa 24 04 taun depan tau yanna, piz...tarikh tuh pun cantek.... pink plus purple warna cupcakes tau...kikiki~

yanna yazed said...

haha.. tgklh. time tu kn tnsion PSM. kakaka... n tgk tkwim. dh blk kot kita if PSM slesai. kikiki

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com