we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, November 3, 2009

IT ROO CAFE... yeay!

last sunday, aku ada paper ESP at 9.00am smpi 11.00am. boleh lah nak jawab paper tu sebab everything yang keluar PM Khairi dah bincangkan. tapi carrymarks sangatlah teruk. sedih... but overall, syukurlah. at least ada jugak markah. he...

tengahari tu patutnya ada orang belanja. postponed ke dinner. tapi gerek apa angin entah konon2 nak buat surprise. hehe... kami pun pergi dinner bersama melupakan orang yang nak belanja aku tu... bincang punya bincang... akhirnya destinasi kami; IT ROO CAFE. kedudukannya di JALAN DOBI ye. untuk orang JB maybe taulah JALAN DOBI tu terkenal dengan apa. hehe...


"THE BEST CHICKEN CHOP IN TOWN"


makanan gerek : chicken chop with black pepper sauce. aku pulak : fish and chips.


kami sedang menikmati makanan yang sedap lagi enak. berapa lama dah teringin makan kat sini. akhirnya tercapai jugak. huhu... hari tu pergi boleh pulak fully booked. memang ramai lah orang2 di sini.


suasana dia pun happening lah... serius best.


overall, aku sangat puas hati dengan servis cafe ni. waiters dia sangatlah ramah and baik2 belaka. memang layan jelah apa kita nak. kalau budak2 datang, memang layan betul2. bestlah... yang ni baru layanan 5 bintang. makanan dia bolehlah aku bagi 4 bintang. best.

destinasi kamu seterusnya... BAZAR JB. gerek beli baju, sticker untuk JJK. dan aku buat inai. expert lah india tu buat. sekejap je dah siap. malam yang sangat best! thanks dydy... lovulovu.






p/s : exam dah selesai... examiner jumpa minggu depan. so esok balik rumah. macam best... macam tak best. cepatlah pulang adikku... uhuk2...







03112009 ~ 12.16pm
bilik aku ~ g17-217

6 comments:

amyzainal said...

hee...aku bukan org johor. tp tau lorong tuh fames ngan ape, untuk org2 penen, lorong tuh macam lorong GARU kat peneng, kikiki...~

huhu, blk lh jumaat.....~

yanna yazed said...

huhu... nggak bisa dong. ayahku udah tepon2 nanya2... kapan daku mau pulang ke kg halaman. kakaka...

nnt nk g that's cafe plk. lg nmpk nice tmpt dia. hepofully service pn ok lh...

MOON said...

2TAHUN MENUNGGU...AKHIRNYA TERCAPAI JGK NK MKN SANA..HEHE

yanna yazed said...

apesal pulak ni gn capslock... nextime thats cafe plk ek. lagi nk makan apa yg pelik2 kt jb ni ek?

Unknown said...

walaupun aku orng kL aku tahu pasal lorong tu hahhaha

yanna yazed said...

haha... ko prnh g sna eh kj... ko wtpe sna? bgtau aku!! kikiki... nnt ko turun jb, blnjalh aku n roy di sni. xmhl pn. stndard2 chicken chop.

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com