we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, November 2, 2009

hari cupcakes sedunia...

haish... sudah lama aku tak update pasal cupcakes kan? huhu... takde bajet lah, nak buat macamane... ni pun nasib baik cikna order. so yang lebih nya, aku mintak lah daripada si pembuat cupcakes favouriteku; cik maziah... cikna order untuk birthday anak kawan kak ima. so, i tumpang sekaki lah... elok jugak, dalam usaha memujuk gerek yang asyik berangin je sekarang. haish... lagi tak paham. huhu...

ni lah 3 daripada 5 cupcakes yang aku order. he... bersama bunga2 yang aku beli dalam usaha memujuk gerek jugak. teror seh maziah, memilih kaler yang sedondon dengan bunga2 tu. he... and kali ni punya cupcakes; marvellous. sedap... icing pun tak manis sangat. sangat puas hati lah. he... thanks maziah. sorry lah malam tu buat awak serabut.

aku makan gerek, gerek makan aku. lalalalala~~

gerek khusyuk tangkap gambar cupcakes ketika ngular dari kerja. haip!! apa ni curi tulang?? ha, dia kena keluar pergi fotostat. then aku cakap aku pergi ambil cupcakes, dia terus fetch aku nak kitorang pergi sarapan sambil menunggu fotostat tu siap.

~yanna heart azuan~





p/s : esok aku update pasal makanan kami hari ni. best... the best chicken chop in town.





02112009 ~ 12.54am
bilik aku ~ g17-217

4 comments:

amyzainal said...

wah, nak letak jugak gambaq cupcakes...ngeeh..tp, BAHAYA~ hee...nway, thanx to you...dapat cupcakes, 100 days..thanx to maziah jugak lh, jap lg aku bakal melahap cupcakes2 tuh smua...hee...~

yanna yazed said...

klu nk order lg buleh... wt corak universal lh. leh bg ma n ba ko rasa nnt diorg dtg jumaat ni. kan ada rm70 tu. hehe... i like kali ni pny cupcakes. sgt sdp. icing pn marvellous. heaven... lalala...

Kasih (Maziah) said...

ahaks....suker2.kebetulan la plak smer kalor gn bunga tu..comei plak bunga tu..hem six sense kot..haha..dpt extra 5 jerk..huhu..pape pun thanks yanna suker cup8 sy..hehe..n thanks gak sbb byk tulun promote.heheh...cayukkkk...

yanna yazed said...

hehe... no prob. mst pny. bnda sdp, kualiti pn di jg, brani lh nk promote. lgpn, tulun mmbr kn. hehe... insyaAllah, nk order lg. hehe... nnt ada b'day beberapa org lg. hehe...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com