we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Saturday, October 24, 2009

mengapakah???

kala ini... aku sangat cuak kerana aku sebagai pemilik dan penulis blog ACCORDING TO YANNA menghadapi masalah untuk membuka blog sendiri. bagaimana ini??? kenapakah ini berlaku?? tolonglah... adakah kerana aku meletak banyak gambar? tapi sebelum ini banyak jugak entri2 ku dengan gambar yang berderet2. mengapakah hanya kali ini kejadian ini berlaku?

sesiapa... tolong lah daku menyelesaikan masalah ini... sesungguhnya daku amat menyayangi blogku ini... tolong... uhuk2....




p/s : aku update entri kali ini untuk melihat adakah masalah masih terjadi dengan entri terbaru ini...



24102009 ~ 11.03am
bilik aku ~g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com