we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Mama's Pumpkin

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Monday, October 19, 2009

mode : jiwa kacau

update kali ni... aku nak cerita pasal pagoh sebenarnya. bcoz it has been a week. takkan nak cerita benda yang dah lapuk. tapi kerana mood hari ni agak kacau, taknak cerita pasal pagoh. next entri maybe. tunggu jelah. lagipun gambar tak ambil lagi dari amy...

hari ni... telah berlaku satu kejadian. sangat mengejutkan. serius. menggeletar tangan aku. aku taknak di tuduh sengaja memerangkap. taknak jugak orang lain dituduh bersubahat. benda bukan sengaja tapi... memang niat aku untuk mencari. aku harap aku akan kecewa. tapi... memang aku lah orangnya yang menjumpai. memang akulah orangnya yang nampak 'benda' tu.

aku berbelah bahagi. aku takut. serius tak tipu... aku takut. masa tu, aku taktau apa patut aku buat. apa patut aku rasa? happy sebab dah jumpa, atau kecewa kerana terjumpa? apa? aku takut... aku sedih.

kenapa ek... aku tak sangka. apa yang dia pikir? aku akan dapat jawapannya kah? aku akan dapat tau tak satu hari nanti reasonnya? atau sebenarnya takde reason. tapi... akhirnya, benda dah selesai. lega, itu salah satu perasaan aku. takut, kerana mungkin masalah akan timbul. sedih kerana aku dah ingatkan. happy sebab kawan aku selamat. entahlah...

pengajaran... i do not want to say : "i've said so"





p/s : aku kecewa sangat. sedih. i do not know u anymore. but u happier right? i don't give a damn! kasar ayat aku. tapi ini realitinya...




19102009 ~ 9.53pm
bilik aku ~ g17-217

2 comments:

amyzainal said...

eh, sejak bila jadi anak didik dr ummul nie? kikiki...."i dun give a damn!" heee....^__^

yanna yazed said...

i love her!! kakaka... aku mmg ank murid dia lgpn. sentence tu, ayt of the day.

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com