we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Tuesday, October 27, 2009

my new boyfriend~

sempena entri saya yang ke-100, saya nak cerita pasal boyfriend saya. lelaki yang paling saya sayang selepas ayah, boy, abang and gerek and semua2 lah yang berkaitan dengan diri ini. jangan bila i tak sebut tu, ada yang kecil hati pulak. kikiki... i pun sayang uncle-uncle i sekalian. siapa lagi yang nak aku sayang? hoho...

inilah dia wajah boyfriend baru saya. lalala~~


AQIEL ILHAM

handsome kan? mestilah... buah hati i kan... tapi budak ni gatal sikit. hehe... baru 9 bulan ni dah pandai nak ngorat2 awek. ops, turun dari siapa agaknya tuh? he... tapi don't worry semua, telah cik nurul nasihatkan budak ini. kalau nak jadi playboy, jadilah macam cik bey dia. jangan macam cik abang dia. kikiki...

ha, satu lagi pic. macho kan? sedang bermain dengan kuih bahulu ni. hehe...


dan ini pula... lelaki2 di hatiku. lalala~~ aqiel dan cik juan. kikiki... (aku still takleh accept name ini)






p/s : tadi dah makan mcD. malam ni plan nak megi asam laksa. and 1 more thing, cikna pergi hantar gambar2 makanan ikea yang dia pergi hari tu. rasa macam nak belasah dia aje. huh!! nextime u kena masak kat rumah okay! hoho..

27102009 ~ 2.41pm
bilik aku ~ g17-217

2 comments:

amyzainal said...

haha...cikk juan..ngeee...tak leh blah toi lh..
tp cummil lh aqiel. haih, ni smua salah cikkam, kalau tak, aku dh leh tgk aqiel n diena..=(

yanna yazed said...

haha... tulh, klu x ko leh tgk si diena mmbebel2. aqiel pn pndai nk ngorat2. mrgkak2 t'hntuk pndai plk mnjerit. klu diena kuat ckt. hoho...

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com