we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, October 4, 2009

nothing much important =|

actually... tak tahu nak update tentang apa... aku sekarang dalam state yang tidak tenang. tidak tenang? lebih tepat sekali, tidak stabil. kenapa? aku tension... kenapa orang tak percaya aku tension? hhmm... kena tengok aku depress dulu baru nak percaya agaknya... hmmm...

ketika ini... matD baru selesai. ada sedikit lagi untuk presentation isnin. ni baru bukak chapter 1 PSM untuk meng'edit'. targetnya malam ni buat chapter 1 and 3 but kerana aku pulang lewat dan emosi terganggu, dapat buat sikit gile... membazir waktu... hmm...

esok... simposium minggu pendidik 8.30am until 4.30am ikut schedulenya... malas gile nak pergi tapi terpaksa kerana 10% akan di beri kepada sesiapa yang hadir. tapi malangnya kena bayar rm10. macam bayar untuk 10% pulak...

assignments yang belum dihantar tapi ramai tak percaya aku banyak kerja :

  • PSM
  • discourse analysis
  • ESP
  • CD-Rom
  • reading

hopefully boleh habis on time... sedang stress ni. mata dah start mengantuk...



p/s : gerek pergi KL. berapa hari? tak sempat tanya betul2 lagi... tapi tadi... hmm... sorry... tak dapat kawal pulak tadi.




04102009 ~ 3.00am
bilik aku ~ g17-217

0 comments:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com