we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Sunday, October 25, 2009

sweetest person in my life =)

huhu... gerek udah pulang ke pangkuanku setelah 3 ari di jerantut. rindu gilak. dia dahlah ada buat salah kat aku selama 1 minggu. jadi, kalau dia tak buat sesuatu tu memang nak kena lah tu. tak serik2. kikiki... fyi, aku memang garang walaupun aku rasa aku lah manusia paling lembut di dunia ni. lemah longlai... kakaka... ni ada something nak tunjuk.

ini kad gerek bg aku selama dia pergi jerantut. terima kasih kepada mailgirl gerek; cik safuraa. terima kasih kerana membantu gerek meng'surprise'kan aku walaupun kad yang pertama betul2 menguji kesabaran aku. tapi... sweet kan? comel...

hari pertama : pink, hari kedua : biru, hari ketiga : kuning


after dia sampai tu... apalagi, kamu berdating lah... dia ajak makan. at first aku nak makan stimbot. tapi pikir2 balik... untuk memuaskan kepingin aku. kami menuju Taman Sentosa. kami makan bubur nasi. eh silap, aku sorang je makan. gerek aku makan nasi goreng USA.


yummy... after weeks... akhirnya aku dapat makan nasi bubur favouriteku. sudah sekian lama aku mengidam. MENGIDAM?? kikiki.... gambar tak berapa clear pulak. maaf yek.






p/s : blog saya sudah sehat... terima kasih blog kerana kamu kembali sehat. saya janji akan update yang simple2 sahaja lepas ni. tak mo buat aku berat2...







25102009 ~ 2.16am
bilik aku ~ g17-217

2 comments:

amyzainal said...

erh, 3 kad ke? woo.....hebat gerek. safura jadi mangsa nye...kikiki...

yanna yazed said...

hehe... tulh, cian saf. aku jerit2 kt dia dlm toilet ada ptg tu. ko kuar. aku ckp dia jd mailgirl, dia xnk ngaku. hehe... aku jerit, dia pn jerit. perit tekak rs.

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com