we were made for each other...

Mrs. Azuan forever

Daisypath Anniversary tickers

we are engaged! ♥

Daisypath Anniversary tickers

since we found L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

EVERYTHING ABOUT YANNA

My Heart, My Soul, My Family, My Gerek, My Life

Friday, October 23, 2009

english camp at Pagoh~

kejadian ni dah berlaku hampir 2minggu. tapi pada saat ini barulah aku sempat untuk mengupdate pasal Pagoh ni. biasalah... busy dan hari ni, jumaat, semua assignments sudah selamat hantar. alhamdulillah... mintak maaf pada group members ku kerana aku tidak productive untuk kalian. maaf...


okay, pada 2minggu lepas, 9okt-11okt... under subjek sosiologi kami telah mengadakan kem bahasa inggeris dan program anak angkat di Pagoh. mula2 semua mengeluh taknak pergi. yelah... ketika itu assignments sangat banyak dan date due utk PSM1 sudah suntuk sangat. tapi akhirnya... semua pulang dengan kenangan manis. ada pahit jugak sebab adanya budak2 protokol yang kurang bertamadun.

ustaz shahrin bin jamaludin yang rasmikan program kami ni. bangga woi... lupa nak cakap. program ni masuk akhbar utusan pada 14okt lepas. nampak jugaklah muka aku. hehe... twice in paper this sem. hebatlah TESLove!!

ni aku, amy, piza dan lain2 pada malam briefing. orang dok membebel depan, kitorang dok bergambar. kikiki... ingat aku takut pada si protokol tu?












esoknya, budak2 mendaftar. group aku bekerjasama bersama cikyah dan chen lim mendapat 5 orang kanak2. inilah gambar kami ketika ice breaking. hui... aku nyaris hilang sabar. nasib baik cikyah menenangkan aku. hoho... serius, aku lupa cara layan budak2 primary. aku tak tipu.

macam2 aktiviti lah kami buat untuk tarik minat budak2 ni. supaya diorang anggap english tu interesting.

eh, lupa nak cerita pasal family angkat kitorang. rezeki, aku dapat serumah dengan piza. AGAIN!! ai, takde orang lain agaknya nak digandingkan dengan aku. hehe... ni aku dan piza bersama adik angkat kami. diorang ni 4 beradik tapi yang kecik berdua ni yang paling rapat dengan kami. bergambar2, main bunga api. syok.


ni pulak gambar family angkat kami... best kan? kami anak2 angkat YDP SK Panjang Sari. kiranya macam anak YB lah. yang lain g program naik moto, kami naik keta. hehe... koya.


ni gambar2 TESLove. cayalah.. kerana program Pagoh ni, kami unite. hehe... nak jamu selera pun jadi masalah. apa ke benda lah...

antara gambar2 koya kami... TESLove forever~














dan akhir sekali.. gambar aku dan chen lim ala2 pengantin gitu... wawawa... di sini, saya ingin meminta maaf kepada gerek. ni hanyalah gambar hiasan semata2. takkanlah i nak mengorat dengan cina pulak kot...



p/s : gerek on the way balik JB. nak bagi bunga aku beli hari tu. bestnya...





23102009 ~ 4.57pm
bilik aku ~ g17-217

3 comments:

orange maniac said...

slmt pgntin baru..
sape yg convert weh?
hhahaha..joking2

amyzainal said...

heee....slmt pengantin baru jugaK!..ngeh ngeh ngeh....

yanna yazed said...

kakakaka... sengal!!

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com